Netjes gegroeid hoor! Maar dan is ze niet meer zo'n "Michelin vrouwtje" (zoals je haar zelf noemde) zoals de foto in je banner of wel? En ook netjes dat de spuit bij Maud goed is gegaan.
Leuk ding die schommel! Misschien dat ik vrijdag ook maar eens ga kijken hier bij Intertoys. LK mocht je er nog zijn......................hoe kan je die bevestigen? Met haken ofzo?
he meiden, Hier gaat het goed! Sem was ontzettend leuk vandaag! Echt heel vrolijk! En! hij is zonder mopperen lekker gaan slapen net!!! :-$ Heerlijk.. Nu hopen op een goede nacht! Nog twee nachtjes en dan is mijn fiets er! En kunnen we met Sem naar de osteopaat.. Ben heel benieuwd.. verder was he hier redelijk rustig geloof ik.. LK wat een grote meid maud! Sam lekker gegroeid! Super.
Super dat hij zonder mopperen is gaan slapen . Hopen dat hij de nacht ook door slaapt. Ik krijg een beetje de indruk dat het negatieve een beetje de overhand krijgt, want je schrijft echt zo van "Sem was ontzettend leuk vandaag". Of heb ik het verkeerd? Laat het je niet zo beneden halen, het komt wel weer goed moet je denken. Super dat de fiets er vrijdag is! Je had er ook al gelijk een zitje bij nietwaar. Kan je misschien gelijk vrijdag al een klein stukkie fietsen nu het nog lekker weer is. En de osteopaat, ik hoop echt dat jullie er baat bij hebben.
je herkent me vast wel ben de enige kortharige met rood haar als je me niet ziet lopen dan vraag maar inderdaad
nee klopt de rolletjes verdwijnen langzaam maar zeker (spekkie is ze zeker nog wel hoor) die foto in de banner is ook alweer van 2 mnd terug zie ik net (tijd voor een ander dus)
met schommelhaken (van de bouwmarkt want die zitten helaas ff niet meer in de standaard kollektie) bij de bouwmarkt hebben ze 2 soorten de 1 is een soort schroef en de ander is met een bout. zelf heb ik die mega schroef thuis en die bevalt mij prima
Ze is lichter als Merel en die heeft ook geen spekkies, dus zal Sam zal ook wel niet meer zoveel spekkies hebben inderdaad. Enne ben benieuwd naar je nieuwe banner!
heb het al gezien heb nl ff de lijst opgezocht maar volgens mij komt het inderdaad wel aardig overeen
zou het zelf aan een balk doen anders kan de deur niet meer dicht als je de haken in het kozijn bevestigd
Klopt ook wel een beetje Ik ben zo moe en totaal gesloopt van deze wekenlange onderbrekingen 's nachts.. Na twee uur in de nacht ben ik tot de ochtend met hem in de weer.. En dat beekt me op.. En het neg overheerst idd.. Maar het gaat de goede kant weer op! Ik heb heerlijk genoten vandaag.. De afgelopen dagen was het ook super hoor! Elke dag! Begrijp me niet verkeerd hoor.. Maar vandaag was het extra leuk!