Hey moeders Alles goed hiero? Ik was even terug in de tijd, heb een stuk terug gelezen in onze bevallingslijst van vorig jaar, de spanning die iedereen had wanneer de bevalling zou starten echt leuk en een fijn gevoel
Ik zou haken of ogen kunnen bevestigen in het hout wat boven de deur zit van de schuur. Da's dus boven de deurpost. Maar aan de touwen van de schommel zitten ogen ofzo?
Wij hebben ook al een paar maanden dat Wessel slecht slaapt, ook na 2 uur :S met uitzondering van sommige nachten. Eergisteren heeft hij voor het eerst weer een hele nacht doorgeslapen zonder een onderbreking.
Dank je Ja is echt even heerlijk, even terug naar die spanning en naar het gevoel wat we toen hadden Met Wessel is alles goed, hij is een paar dagen flink verkouden geweest, maar dat wordt weer minder gelukkig alleen hij wil niet meer zoveel opvolgmelk...
de tranen komen alweer.. Voel me dan zo slecht he.. Dat ik het neg laat overheersen.. Ik moet zeggen ik ben nu de hele week vrij geweest en dan voel ik mezelf ook weer veel beter.. Ik blijf me ook vasthouden hoor aan het pos.. Het si een fase (denk ik) en het zal wel weer de goede kant op gaan!
Hé Bloem een paar van ons vroegen zich na je laatste bezoekje af of wij de reden waren dat je niet meer online kwam.................of wil je daar niks over los laten.
Sorry ik wilde je niet aan het huilen maken . Ik kan me voorstellen dat het negatieve overheerst. En ik kan wel zeggen dat het over zal gaan, maar het blijft moeilijk. Probeer heel veel vreugde te halen uit de momenten dat hij schik heeft en als je weer zo'n slecht moment hebt, probeer dan dat mooie moment weer voor je te halen! Dikke knuffel van ons!
Ja hoor dat mag je best weten Ik had er op een gegeven moment even de pe in, als er bijv. een ziek kindje was en ik vroeg het adres voor een steunkaartje hoorde ik niks en iemand na mij vroeg het en die kreeg gelijk een pb, dat was al een aantal keren gebeurt waardoor ik mij niet meer welkom voelde
Dat heb jij ook niet gedaan hoor Ik heb even een dipje.. Maar het komt allemaal weer goed hoor! En zoals de dag van vandaag.. Kan ik de wereld weer aan Het is een heerlijk mannetje en ik geniet ook heel erg van hem! Vooral de momenten waarop hij met zijn twinkel oogjes naar me lact en wanneer hij na zijn badje zijn fles bij me drinkt en zijn hoofdje tegen me aan legt en heerlijk gaat knuffelen!
Dat is vervelend idd.. Ik snap je gevoel.. Maar ik ben blij dat je er wel weer bent! En je bent altijd welkom hoor!
Fijn dat het goed gaat met Wessel. Rihanna van Liesje wil momenteel ook geen gewone opvolgmelk drinken. Zij denkt dat dit mogelijk ligt aan het feit dat ze ook 2x Pyama papje krijgt. Met Merel gaat alles super! Het is zo'n vrolijk kindje..........echt overal waar ze is krijg ik dat te horen. Ze groeit ook goed en heeft in 1 week 2 tandjes door sinds vorige week. En laatst was ik met haar aan de wandel in een winkelstraat en ze zat zo te lallen in de wagen dat winkeliers gewoon spontaan naar buiten kwamen om te kijken wie er zoveel lol had. En laatst op de fiets idem.
heerlijk he.. Ik was met Sem en de hond aan de wandel en Sem kraaide het uit va plezier.. Vanavond hadden we bij mijn ouders gegeten en Sem had de grootste lol aan tafel..
He lieve meiden, Ik ga afsluiten en bedankt voor jullie luisterende oortjes.. Slaap lekker voor straks en wie weet tot morgen! Doeidoei
Ik denk zeker dat niet zo was dat je niet welkom meer bent/was, maar af en toe (of zeg maar best MEESTAL) wordt er hier zoveel geluld, dat we zo vaak langs mekaar op zitten te kwekken: wordt er een vraag gesteld, staat de vraag op de volgende pagina weer dezelfde vraag. Ik lees ook wel eens per ongeluk over dingen heen, dan zit je terug te lezen en reageer je ergens op. En dan ga je weer terug na de pagina waar je dacht te zijn gebleven, maar nee dus..............1 pagina overgeslagen. Snap je. Het is echt niet persoonlijk en dan spreek ik niet alleen voor mijzelf denk ik. En ik denk ook echt dat iedereen het erg leuk zou vinden als je/jullie toch naar de meeting kom(t)(en) . Mits het uitkomt natuurlijk.
ja klopt daar zitten ogen aan hou je er wel rekening ee als je het boven de deurpost doet dat je de touwen dan steeds tegen de deurpost aan komen en daardoor harder slijten