Esther: Dank je O ja geweldig is dat he Wessel maakt ook altijd geluiden, laatst was hij in de winkel en deed hij de hele tijd brrrrrrrrr brrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrr brrrrrr en er liepen net een groepje tienermeisje langs, die lagen helemaal dubbel natuurlijk. En een keer zat hij in een buggy en komt er zo'n stoere tienerjochie langslopen zag Wessel zitten en zegt: mooi kindje heeft u mevrouw
moet je niet doen hoor je slecht daardoor voelen. want het is toch best logish dat het je opbreekt, het is ook best zwaar soms allemaal. het enige wat je eraan kunt doen is ermee leren om te gaan zodat je er de volgende keer minder last van hebt. geef het een plekkie onthoudt het en zorg dat je de volgende keer weet wat je eraan moet/kunt doen wat je er deze keer van geleerd hebt dikke knuf
gekkerd tuurlijk ben je welkom misschien werd er overheen gelezen het ging soms ook wel erg hard natuurlijk.
Daar sluit ik me volledig bij aan . (ik was ong. hetzelfde aan het typen...maar kwam niet goed uit mijn woorden .....dus dan maar even zo )
in het begin wordt er toch niet zo hard geschommeld maar over een half jaar willen ze steeds harder dus dan zul je toch een andere oplossing moeten vinden ben ik bang
Ik neem aan dat je de andere Esther bedoelt, maar toch reageer ik ook nog ff. Leuk is dat hè, al die geluiden en hoe ze hun stembanden steeds verder ontdekken! Ik had laatst ook een heel beleefde tiener, kreeg een heel leuk compliment over Merel tot ik vertelde dat hij mijn voetbalplaatjes niet kreeg.
nou ik ga jullie verlaten voor vandaag nog ff creche spul klaarzetten en dan lkker bedje in dus trusten en fijne avond verder
Ik wist ook niet helemaal hoe ik het moest omschrijven, maar ik geloof dat ik me aardig heb verwoord.
Het gaat ook best snel altijd inderdaad en als het een keer gebeurt valt het niet op. Maar als het daarna nog een keer gebeurt en daarna weer dan zet het je wel te denken
Ach misschien moeten we onze hele tuin maar eens aan gaan passen zodat we echt ruimte krijgen voor zo'n hele schommel stellage (of hoe je dat ook mag schrijven).