ja he! de lachjes zijn altijd zo kort dat ze onmogelijk vast te leggen zijn, maar nu lukte het zowaar! trouwens herkent iemand dit? Jurre wil overdag absoluut niet in zijn bed slapen! alleen beneden in box of doomooseat. 's avonds en 's nachts wil hij wel gewoon in zijn bedje... maakt het wel lastig als je wat in huis wilt doen... kan hem moeilijk alleen in woonkaner laten liggen...
Zo hehe ik liep 60 pagina's achter en heb ze (sorry) niet allemaal teruggelezen. Ben bij p90 begonnen en hoop nu weer een beetje op de hoogte te zijn. Zag een prachtige lijst voorbij komen, Silla, mooi werk! Ik heb een druk maar gezellig weekend achter de rug. Roan is de afgelopen dagen erg onrustig geweest, steeds kleine beetjes drinken en voor zijn doen veel huilen. Ook is de spruw weer terug Mijn tepels doen er onwijs zeer door en Roan heeft er ook flink last van dit keer. Dus nu zit ik aan de gentiaan violet omdat het spul van de dokter niet aanslaat. Oja Roan heeft nu al twee nachten achter elkaar doorgeslapen WHAHOEEE!
Wat hebben jullie met jullie positiekleding gedaan? Ik heb een deel van mijn megaberg op MP gezet en nu al 100 euro verdiend! Hihi dat leg ik mooi opzij voor als de laatste kilootjes eraf zijn dan heb ik een goed excuus om te shoppen voor nieuwe kleding
Oh wat heerlijk dat Roan de afgelopen nachten heeft doorgeslapen Wel naar van de spruw hoop dat het snel beter gaat.
Ik had niet zo heel veel. Shirtjes enzow waren meer "normale" kleding en broeken, sjah... Had er wel een paar maar heb er een paar weggegeven... Ik zou er cker geen 100 euro mee verdienen hahaah...
Hier trouwens ook een onrustige baby, vanaf 11 uur vanochtend is het een drama, alleen maar huilen en bij mama willen liggen. Goed hij is nu 5 weken dus zal wel een sprongetje zijn. Hij slaapt nu eindelijk, eigenlijk is het nu tijd voor een fles, maar ik laat hem maar even liggen nu.
Vervelend zeg dat de spruw terug is gekomen en dat Roan er zo last van heeft. Hopelijk is het nu gauw weer weg en blijft het weg. Weg lekker dat hij heeft doorgeslapen!
Mjah, ik ben Mayron gewend met zijn korte pootjes, die kan ze neit eens zo strekken als Marin daar op de foto doet
Ik loop nog steeds in één broek Maar ben echt hard aan het sporten! De rest bewaar ik voor als er een tweede komt.
Hallo allemaal, daar ben ik weer pff drukke ochtend gehad, Zit ik gisteren nog heel blij te verkondigen dat timo eergister nacht zo heerlijk tot 7 uur door sliep, vannacht had meneer om 5 uur al weer honger , nou ja het kan ook niet meteen goed gaan he. En vanmorgen was hij na zn voeding van 8 uur een beetje jengelig tot aan zn volgende voeding van 12 uur maar die heb ik maar om 11.30 gedaan, sindsdien slaapt hij, en heb ik in de tussentijd de hele woonkamer maar gezogen, alles afgestof, konijnenhok verschoond, wc schoon gemaakt, keuken gesopt, pfff maar alles is nu lekker klaar!