Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben ik weer even, Julian is wakker en hoe! Begon met brullen dus schone luier gegeven en een klein flesje en nu ligt hij te spelen in de box. Als ik hem in bed leg is het brullen en aangezien roeland morgen gewoon moet werken en ik gelukkig niet dan maar in de box spelen tot hij wat meer moe is. Vreemd hoor, 1x in de zoveel tijd heeft hij er zo'n nacht tussen zitten.

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou hier opzicht wel een goede nacht, maar nu heeft ie de fles gehad en is het brullen, brullen en brullen, wil niks zelf doen, alleen bij mij zitten. gisternacht heeft ie ook de hele nacht liggen brullen, gelukkig wel bij mijn schoonouders ;) maar toch. zou het een sprong zijn of zo?

3. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    goedemorgen, op zich goede nacht gehad maar gisteravond (terwijl ik er niet was, erg zielig voor dennis) en eergisteren (was ik er wel) de heleboel ondergespuugd. En het is zo gek, want dat is dus een uur of 4 ná zijn groentehap, en dát komt er dan uit! :( en dat is dus rond 23 uur dus de heleboel verschonen, gisteren gelukkig niet zijn bedje en hoefde ook niet in bad geloof ik maar pfffff, dus tja dan is het niet gek dat hij pas om 5.30 uur wakker is en met medicijntje en speentje tot 6 uur gerekt. Voor mij wel een keertje lekker natuurlijk maar voor hem niet zo.
    Dus vandaag ben ik maar thuis, want hij mag zo vast niet naar het kdv. Hij is ook zo humeurig. Ik denk dat al onze kindjes in een sprong zitten! :D als ik het zo hoor!

4. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    wat vervelend meid. hopelijk heeft hij vanochtend een beetj langer geslapen!

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zou goed kunnen, of nog meer tandjes? of gewoon niet lekker?

6. bij de wibra. 3 of 4 euro maar.. :D

7. sowieso al lekker dat hij zonder mopperen is gaan slapen.. hoe heeft hij het verder gedaan?

8. wij hebben een schutting met daartussen 3 meter betegeld en dan de schuur. van de schutting naar de muur maken wij een extra paal waar we de schommel aan ophangen...

9. deed ik laatst ook.. geweldig he? september/oktober begint het hier weer ff.. veraatje en ik... :D

10. en het mooie weer is er ook weer een beetje en dat doet een mens ook goed ;)

11. oh meis toch.. je bent HARTSTIKKE welkom hier! Echt! ! !

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier wel een goeie nacht, mevrouw heeft lekker geslapen nadat de buurman eindelijk om 21 uur was opgehouden met de cirkelzaag en laminaat leggen :evil:

ik moest haar vanmorgen wakker maken want ze ging weer naar mijn ouders en dan moet ze om 6.45 uur uit bed maar ze was zo goed te genieten ondanks het wakker maken...

hier nog nieuws?

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    had ik ook al gezegd! ;)

14. van mijn kant ook niet...

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Nadat we om half 3 :confused: eindelijk weer in bed lagen heeft julian lekker geslapen tot half negen. Net voor het eerst een bord echte pap gehad met appel smaak en hij vond het heerlijk, begin me inmiddels ook af te vragen of er iets is wat hij niet lekker vind. Wel makkelijk. Ga hem nu zijn jasje maar eens aantrekken en dan naar het kdv, kan ik alvast even boodschappen doen voor zaterdag en rustig bezig in huis.

16. Esmée zegt nu steeds mama, of mamamamamamamamamammmm... of papa.. heerlijk is dat! en laatst riep ik haar, kijkt ze me aan: ja! en vanmorgen weer... zeg ik nee, zegt zij ja :rolleyes:
    gister ook zo mooi: ligt ze op de grond te spelen, zegt ze ineens mama, dus ik kijken: ligt ze te zwaaien naar me.. :D

17. hihi, hier heeft esmée dus het laminaat wel ontdekt. we hebben een kleed gekocht bij de ikea met antislip eronder. zodat ze lekker daarop kon teigeren, teigert ze ineens de hele kamer door... eerst vond ze het laminaat maar niks... :rolleyes:

18. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Goed nieuws!

Sem heeft tot half 6 geslapen!
    Was om 11 uur even wakker voor een fles..
    Daarna om 00:00 uur nog even wakker.. En toen lekker geslapen!

Ik ben helemaal blij! En ik voel me ook een stuk beter! Ook omdat ik gisteren even mijn hart heb gelucht!
    Dank jullie wel!

Ik voel me echt weer happy!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ze drinkt nog helemaal niks tussen de middag na de boterham, dus ik maak 120+4 opvolgmelk aan met bambix en dan eet ze meer als de helft op
    de laatste paar dagen laat ze 's avonds ook veel staan van het pyamapapje, zal er wel bij horen :(

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

LIEF!

Deel Deze Pagina