Nee precies dat heb ik ook..ik ga echt niet om 7 uur een bord pap geven..Om 8 uur wel maar goed als zij om 7 uur wakker word wil ze gelijk eten
Die is er ook van Bambix inderdaad. Het is een melkpap. En ze hebben nu ook een nieuwe melkpap in het assortiment: peer & granen. Misschien ook wat, zodra die weliswaar in de winkel ligt.
hier nog zo'n eentje die echt wil eten als ze beneden is maar om 7 uur 's morgens is dat iets teveel van het goede
Vergeet ik te vertellen.............Merel vind de appelvariant helaas niet lekker. Heb hier nog een pak open staan. Zal ik je een proefzakje toesturen? Kan je hem proberen zonder dat je hem hoeft te kopen?
Indi heeft hier nog nooit een pyamapapje gehad. Anders ben ik ook bang dat ze aan de zoete smaak went en niks anders meer wil
is niet gek hoor!! hier idem maar vriendlief vind dat niet altijd even leuk maat gisteravond toen hij dus alleen was met hem en zo zielig was, had hij het ook even zwaar, hij voelde zich meteen een slechte ouder omdat hij niks kon doen voor hem. Ik kwam thuis en hij vertelde dat hij zo zielig was en helemaal tegen hem aanhing, kreeg hij gewoon traantjes in zijn ogen...*slik* ik keek maar even de andere kant op, dat vind ik dan zo mooi dat hij toch ook zijn gevoelens kan laten zien. Dat gebeurd maar heel zelden maar als het gebeurd....he even diep zuchten hoor! pfff dat was ff een zwaar moment (ook nu ik dit zit te typen trouwens...die hormonen zijn nog lang mijn lijf niet uit!! )
Ja mooi is dat he?! Hier is manlief ook zoooooooooooo lief met Indi. Indi word ook altijd helemaal wild als ze hem ziet, helemaal glunderen en spartelen dat ze wil knuffelen met hem! En dan zie je mijn man helemaaaal stralen
nou hier deden we alleen 's avonds maar sinds dat ze de opvolgmelk krijgt wil ze dat niet meer hebben....volgens mij vindt ze de opvolgmelk gewoon niet lekker....maar aangemaakt met bambix eet ze het wel
's morgens en 's avonds krijgt ze een fles van 250 cc aangeboden ze drinkt ze bijna altijd leeg....in ieder geval die van 's morgens
Zo knap dat ze die helemaal leegdrinkt! Hier krijgt ze 1 keer 180, 1 x 120 en 1 x 180...En dan groente etc erbij...
nou heb eindelijk bijgelezen en ook wat mij betreft ben je gewoon welkom hoor!! en net zoals zovele, las ik net, heb ik ook zin in de meeting. Ben er natuurlijk niet vanaf het allebegin bij maar ook ik heb het idee dat ik jullie al jaren ken! geweldig!