justin vind het pyamapapje ook erg lekker, maar idd het is erg zoet. maar nu had hij dus toch een halve fles opvolgmelk op dus zo erg is het nog niet. de bambix vind hij ook maar niks geloof ik. hij is gewoon een zeikerd!!
Enne het is de toekomst, dus misschien een ideetje om er alvast aan te wennen? Vanaf een maandje of 8 is het eigenlijk de bedoeling dat ze alleen maar pap eten als ontbijt en dat zet je steeds vaker om naar een boterham uiteindelijk, maar Nutrix enzo geeft te weinig voedingsstoffen meer.
recentelijk.. nog niet zo lang geleden... was er ook in meerdere kleuren. dus misschien dat ik nog wel meer kleurtjes ophaal
Hoi hoi Ik doe 2,5 lepels bambix in de fles maar wel afgestreken zeg maar. Als het teveel is doe je de volgende keer iets minder en bij te weinig de volgende keer iets meer
Geen idee, zag hem van de week ineens op de site van Bambix staan met het tekstje nieuw erbij. Ook is er nu Bambix avondpapje biscuit kant-en-klaar en Bambix avondpapje peer kant-en-klaar verkrijgbaar.
op het moment eet hij zowiezo erg weinig. halve flessen pyamapap en halve boterham en halve pot groente en fruit. hij is echt niet lekker want anders gaat bijna alles op
Zo, ik ben bij. Hier wel lekker nachtje gehad. Gister ging Esmée EINDELIJK eens in 1x slapen. Tien voor 7 sliep ze al.. Om half 12 en 12 uur was ze ff wakker, klein beetje melk gegeven en toen heeft ze doorgeslapen tot vanmorgen kwart over 7.. Heerlijk!
Daar hoef ik bij Merel echt niet bang voor de zijn, die lust echt alles wat ze in haar fles krijgt gelukkig.
jahoor!! heb het al voor gedaan maar nee. naar zijn buik rollen gaat prima, terug af en toe. Maar kruipen, zitten of tijgeren, zelfs de fles vast houden doet hij niet!!!!