Vind het wel makkelijk hoor. Fruit, groente en yogurt al net zo zodra hij zijn mond leeg heeft doet hij hem weer open dus kan lekker vlot doorlepelen. Was wel benieuwd wat hij er van zou vinden vanochtend maar dat was dus geen probleem. Vertelde het ook op het kdv en die zeiden ook meteen ow dat vond hij vast ook wel lekker of niet. Hij eet ja toch alles
doei doei ik zou ook wat moeten doen maar heb helemaal geen zin. gisteren al druk geweest dus ik ga vandaag lekker weinig doen, miss even naar het centrum zometeen met justin als zijn brood op is. het is weer schitterend weer trouwens hier!! 8)
hoi hoi Heb nog niet alles teruggelezen en vind het een beetje veel! Dus sorry! Vandaag weer lekker vrij! Isabella krijgt trouwens ook geen pap uit bordje ze krijgt het uit de fles. Ze krijgt ook al tussen vijf en half zes eten dus het is inderdaad gemakzucht. Vind het al zo vroeg s'ochtends. Kruipen doet ze ook nog niet! Vanmiddag lekker winkelen met mijn moeder! Even cadeautje halen voor mijn nichtje die word zaterdag 1! Haar ouders willen graag een konijn, vind het een erg leuk cadeau!alleen nu heb ik dus nagedacht om ook een huisdier voor isabella te nemen maar ben alleen bang dat ze niet echt zachtzinnig zal zijn. Dus wie heeft er hier huisdieren met kinderen en dan geen honden want die wil ik niet hele dagen alleen laten.. groetjes
hoi hoi ben ik ook weer ff. heb ik nog wat gemist? ben al een hele tijd niet geweest. heb wel de laatste 2 paginas gelezen maar meer ook niet. ik ben nu erg druk bezig met mijn nieuwe dance twirl pak. die moet 19 april af zijn want dan heb ik mijn eerste wedstrijd weer. zoveel zin in met nikita gaat t ook harstikke goed. ze loopt lekker langs de tafel en bank en laat tegenwoordig ook al 1 haandje los om te kijken of ze dan nog steeds goed staat, al eis ik me een ongeluk omdat ik bang ben dat ze weer om valt. haha. maar tot nu toe nog geen valpartij gehad dus dat gaat goed *ff afkloppen* volgens mij hebben alle kindjes al een tandje of meer of vergis ik me? nikita heeft nog steeds niks ze kauwt overal op maar t lijkt er niet eens naar dat er iets aan zit te komen, vraag me wel eens af of ze uberhaupt wel tanden krijgt. nou ik ga ff de huishoudelijke klusjes doen. moet nog afwassen en de was vouwen en een paar dingen strijken tot laters susanne
Hebben hier ook nog een konijn maar dat is niet echt wat voor julian aangezien hij de honden al aan het haar trekt zie ik het nog wel gebeuren dat hij het konijn aan haar oren gaat trekken. Ook gaat hij slaan als hij blij is dus dat is ook niet echt fijn voor het konijn. Wel vind hij het leuk om er naar te kijken.
ook ongeveer tien minuten! na elk hapje gaat het mondje weer mijlenver open, het is ook wel samen met het toetje wel haar favoriete eten
wij hebben 2 katten, waarvan er 1 ontzettend bang is van nikita omdat ze gewoon de haren uit zijn lijf trekt. de ander is een poes en die knuffelt wel met haar, ik blijf er wel bij want soms heeft ze toch een oortje te pakken en dat vind ik toch zielig maar daar is ze wel weer wat liever/zachtaardiger mee zeg maar. ze knuffelen ook samen alleen is t voor nikita soms wat onwennig omdat ze dan zomaar een kattenhoofdje in haar gezichtje heeft. ik geef in de ochend ook nog een fles hoor, maar dat komt omdat nikita geen pap lust heb t meerdere keren geprobeerd te geven maar ze krijst alsof ze mishandeld wordt en de fles drinkt ze goed leeg dus doen we t maar op deze manier.
Okee dat idee had ik dus ook al, lijkt me alleen wel mooi dat ze opgroeid met huisdieren. isabella gaat inderdaad ook slaan als ze blij is, en als ze aan het spelen is. Dan wachten we gewoon nog even!
nikita doet er ook ong een half uur over, de ene keer wat langer en de andere keer weer wat korter. t ligt er ook maar net aan of t vers brood is haha. net haar moeder. ik eet ook alleen maar zacht en vers vrood anders hoef ik t niet t is niet echt t lievelings eten maar ja wat moet dat moet he. ze heeft meer voorkeur voor haar groente waar ik heeeel blij mee ben. wat dat betreft is ze super makkelijk
Mijn vriend heeft het niet zo op katten vind het zelf wel hele leuke dieren! En inderdaad ze kan beter iets drinken als helemaal niets!
Omgekeerde wereld dus! Isabella hoeft eigenlijk haar groente niet, onder het eten kijkt ze ook altijd heel zielig tot het toetje komt dan is alles weer goed! Wil ook gaan beginnen met zelf voor haar koken misschien dat ze het dan lekkerder gaat vinden.. En dan maar in het weekend voor de hele week maken!
mijn schoonouders hebben ook niks op katten, eigenlijk niks met huisdieren in t algemeen. jeroen is allergies voor honden haar en voor de kattenbak hij heeft er voor de rest geen last van als die bak maar op tijd verschoont wordt. nu nikita ook elke dag rondkruipt zuig ik ook wel elke dag dus ik denk dat t daar ook mee te maken heeft. en inderdaad ze moet toch haar vocht hebben want fruit daar moet ze ook niet hebben, dat heb ik dus ook, precies mama alleen wat makkelijker met groente haha
Het is hier bewolkt en koud! Zie helemaal geen zon aan de lucht! Wel erg jammer! Kan me echt zo op de zomer verheugen lekker met isabella zwemmen en weer heerlijk in de tuin zitten
Wat ik me al een tijdje afvraag: Hoe geven jullie een koekje? Neem bijvoorbeeld een liga. Mijn knul wil dat helemaal zelf doen maar hij kiest het punt wat het meest ver in zijn mondje kan (de hoeken) ik vind dat griezelig want op een gegeven moment breekt het af en ben dan zo bang dat hij zo'n grote stuk in zijn mond krijgt... En hoe doen jullie het met brood? Ik snij het in stukjes en leg dan elke keer een stukje voor hem neer zodat hij het zelf in zijn mondje kan doen. Als ik een bordje voor hem neerzet wil hij op de bord kauwen Mijn knul is wakker dus ik begin aan de lunch