ja dat kun je doen, nikita eet eigenijk nooit met ons mee, ze is zo afgeleid en druk als jeroen in de buurt is dat ik t in de middag geef tussen 16.00 uur en 17.00 uur. als ze toevallig wakker is dan geven we wel eens wat van ons eten aan haar dat ze ook wat heeft om op te eten maar dat mag alleen als er geen melk in zit. had laatst pannekoeken gemaakt en ze keek ons zo aan, van , mag ik ook is vast wel lekker, alleen ivm haar KMA mag ze dat niet,
hier krijgt nikita geen liga maar nijntje biscuit. die zijn kleiner dus makkelijker te hanteren met brood knip ik t in kleine blokjes en geef t stuk voor stuk aan nikita, als ik t zelf laat doen smeert ze alles onder de appelstroop maar er belandt niks in haar mondje haha. of ze geeft t een gooi door de kamer om dat t geen brood-klant is zeg maar.
ik breek het altijd in stukjes, isabella pakt het zelf altijd in het palmpje van haar hand dus dan krijgt ze het nooit in haar mond. broodje geef ik ook gewoon in stukjes in haar mond. Geef wel eens van die kleine rijtewafels aan haar in het handje, daar sabbelt ze dan wel op! Geef het ook als ze op schoot zit mocht er dan wel een te groot stukje afbreken dan kan ik hem snel weer uit haar mond halen eet smakelijk
yoghurt mag ze niet omdat daar koemelk in zit. er zijn 2 potjes groente die ze wel accepteerd maar daar is ook alles mee gezegt. t CB doet er ook niet moeilijk over, wilt ze t niet dan niet zeggen ze en dan moet ik t een weekje later weer proberen.
oohw ja is ook zo sorry, en ach als ze groeit en ze is er tevreden mee! Heb je het wel getroffen met het CB!
Ik geef de liga gewoon in zijn geheel en hij bijt er gewoon stukjes vanaf. Daarvoor gaf ik het ook in zijn geheel en dan sabbelde hij er wat op tot er een stuk afwas en dan ging hij daar verder op sabbelen. Wel blijf ik er gewoon bij. Brood snij ik in stukjes en dan geef ik het hem zelf. Als hij het zelf doet dan propt hij meteen drie stukjes in zijn mond en dat vind ik nou ook weer niet de bedoeling.
haha kan gebeuren. ik heb t soms ook hoor dat ik t vergeet omdat je niks merkt aan haar he, net als met die pannenkoeken, zei tegen jeroen ik heb er entje zonder boter gebakken voor nikita kunnen we kijken of ze dat ook lust, totdat jeroen vertelde dat ze KMA heeft zo dom. en t CB, ja daar hebben we t zeker mee getroffen. de KA minder maar daar hoeven we pas weer in juni heen haha. t CB weet ook precies hoe druk nikita is die zeiden meteen al dat ze minder snel in gewicht aan kwam door dat ze dat allemaal verbruikt met spelen, kruipen en lopen. de KA wilde daar niets van horen die liep ook de hele tijd te zeuren dat nikita in de onderste curve meeging, terwijl t CB daar juist blij mee is omdat ze wel verder bijna een kilo per maand aan komt. stelletje rare hoor die artsen soms
hha dank je wel is nikita haar instuctie video om voor te doen hoe t moet voor de kindjes die t nog niet kunnen haha (nee grapje) we hebben nou in totaal 3 filmpjes van haar op youtube.
Dat is wel raar dan. en als je veel beweegt verbruik je toch ook veel energie.. tenminste lijkt me logisch!
Whahaha dan moet ik Isabella dus gewoon voor de laptop zetten en het filmpje maar telkens opnieuw afspelen dan snapt ze het misschien haha Nee hoor ben er wel blij mee dat ze niet kruipt t hoeft van mij ook allemaal niet zo snel! alhoewel als ik haar onder de okseltjes vasthoud kan ze wel lopen is heel schattig
Ik ga even mijn kleintje uit bedje halen en een broodje eten en dan naar mijn moeder! Fijne dag allemaal!
haha je kan t proberen. nikita is t helemaal uit zichzelf gaan doen en 2 weken later nadat ze kruipen kon begon ze zich overal aan op te trekken met de nodige valpartijen van dien. t gaat heel snel maar ja kan er niks aan doen.
Bij Esmée geef ik een liga nu gewoon in de hand, want anders word ze toch boos En ze heeft weleens een groot stuk in de mond hoor, maar door het speeksel smelt het zooo snel... En brood snij ik in stukjes en geef ik van een vorkje. Dit schijnt beter te zijn voor de ontwikkeling van spraak straks...