Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Pfffff, heb net Rick naar de PSZ gebracht...maar waar die ineens last van heeft. Tot en met het kusje geven gaat het goed en zodra ik dan het lokaal uitloop begint ie te huilen. Vorige keer was er een juf bij maar nu dus niet.....en hij bleef maar huilen achter het raam :cry: ook toen ik buiten naar hem zwaaide :rolleyes:. Heeft ie gewoon echt nog nooit gedaan, huilen op de PSZ als ik wegging en nu al 3x achter elkaar :cry: :cry:.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ach wat vervelend zeg :( moeilijk zeker om dan weg te lopen :(
    Is daar iets gebeurt of zo waar hij van is geschrokken? Of misschien een sprongetje :) (dat kan nog op die leeftijd toch?)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    :cry: ik weet het ook niet meis. maar als ie eenmaal aant spelen is dan gaat het neem ik aan wel? denk dat ik dan me heel erg in moet houden niet weer terug naar binnen te gaan.

hier is er ook eentje lastig. zolang er bezoek is is er niks aan de hand maar zodra het bezoek weg is en hij is alleen met mij, blijft ie huilen. soms is het lachen maar meteen daarna kan ie gaan huilen.
    ook dacht ik net dat hij gepoept had dus ik wilde hem omhoog tillen (niet meer aan gedacht dat we onder een deurpost stonden) stoot ie gewoon kei hard zn hoofdje :cry: kon ook zo in huilen uitbarsten. en weet gewoon niet wat ik met hem aan moet als hij zo huilt en dan weer lacht en dan meteen weer huilt/krijst. net naar bed gedaan op het aankleed kussen ging het goed, en ineens uit het niet krijsen als een gek. hem opgepakt voor het raam gaan staan was het weer lachen :( en toen in bed was het ook nog goed en ineens ook weer krijsen, en zo gaat het dan de hele dag :rolleyes:

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    misschien een fase waar hij doorheen moet

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Erg moeilijk idd....vooral als je ziet dat er nog niemand van de juffen naar 'm toegaat :(.

Voor zover ik weet is er niks gebeurd......een sprongetje zou idd kunnen...of misschien ineens weer een soort van verlatingsangst ofzo :rolleyes:.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik heb nog geen telefoon gehad, dus ik neem aan dat het wel goed gaat nu ;). Misschien ook mijn eigen fout wel, had ik de juf even in moeten seinen dat ik ging (gezien de vorige 2x)...... Nou ja, straks maar even informeren.

Mika heeft weer de leeftijd voor een sprongetje, net als Joost ;). Als je kunt ga je lekker wandelen met 'm.....misschien valt ie lekker in slaap in de wandelwagen en anders slaapt ie straks iig goed door de frisse lucht. Joost doet op het moment ook erg moeilijk met slapen gaan.....maar de aanhouder wint ;).

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Maar zo raar....het gaat al een half jaar hartstikke goed....en als het nou net vakantie was geweest of zo..... Maar ja, zal wel weer overgaan idd.

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou ik ga me maar eens even met de vouw-was bezig houden...... ;).

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    884
    113
    Noord Holland
    nou nikita had ook weer wat hoor haha.
    ze komt echt net haar bedje uit. waarschijnlijk wakker van de honger geworden .heb een fles erin gestopt en na de fles zat ze alweer in haar gezichtje te wrijven en aan haar oortjes te trekken, maar weer in bedje gelegd en ze is alweer in slaap ook :confused: terwijl ze net 2.5 uur geslapen heeft,

ramoontje: sneu is dat dan he om je eigen kind zo verdrietig te zien. snap t best dat je t moeilijk vond om weg te gaan.

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik vond het gewoon heel sneu voor hem dat er niet iemand was om 'm te troosten....maar ja kon moeilijk zelf weer terug naar binnen gaan :rolleyes: (ik stond al aan de overkant vd straat).

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou ik ga maar eens kijken hoe m'n grote kleine man het heeft gehad vanmiddag....tot later!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    tot later

13. ach, wat sneu zeg...

14. zielig zeg.. heeft hij ook koorts ofzo?

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hier echt heerlijk hoor! midden van het land vlakbij utrecht

16. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    884
    113
    Noord Holland
    hier schijnt net sinds een half uurtje de zon. had van mij wel langer gemogen maar t is de hele dag triest geweest.

17. hier ook heerlijk weer in overijssel...

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hier ook brood van vorkje. lida soms uit de hand, soms in stukjes

19. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0