laat ik voor mezelf spreken dat ik me er niet bewust van ben geweest, maar sorry daarvoor heb het iig niet zo bedoeld soms weet ik ook niet of ik (nog) wel moet reageren, omdat er dan zveel blz bij zijn gekomen en ik niet nog eens weer alles wil oprakelen. snap je wat ik bedoel. dus dan kan het best zijn dat ik daarom juist nietn geantwoord heb of juist omdat ik het niet weet.
ik snap wat je bedoeld hoor. kreeg net een folder van hagebaumarkt onder mijn neus gedrukt met dat soort stellags van het merk winnetoo en dat vond remco wel eeeeeeeerrug leuk zal zo eens kijken of ik online wat kan vinden, maar ga eerst even verder met lezen
sam kruipt ook nog niet hoor op cb gister vertelde ze me ook dat ze het nog niet verwacht had. sam komt wel de hele kamer rollend door
geloof me het gaat je vast wel vaker gebeuren hoor ben nu zelf met de derde ook nog steeds soms zo'n kluns soms heb je gewoon niet door dat dat spul zo zwaar is. gelukkig heb ik het nog nooit gehad met kind er nog in (dat zie ik ook regelmatig bij ons in de winkel)
jaloers! dat doet sam helemaal nog niet soms wel eens een geluid als mamamamamama en papapapa of dadadadada
....wil 'm ook niet te lang laten huilen want hij is ook nog steeds ziek....en laten pruttelen heeft de afgelopen paar dagen al diverse keren geresulteerd in een spuugpartij ....