hey dames, nou hier gisteravond geprobeerd om rihanna rond half tien de laatste voeding te geven en dan naar bed. nou mevrouw sliep pas om half elf. ze kwam vervolgens om 2 uur en was vanmorgen om 5 uur alweer wakker, 2 keer speen erin en ze sliep tot ongeveer 7.15 uur door. Ze slaapt zeker niet langer door 's nachts als ik haar 's avonds rond half 10 naar bed doe....jammer genoeg
ben benieuwd of het je gelukt is nog een paar berichten en ik weet het. zelfs nu met bijlezen voel ik e spanning grappg hoor
zo, goedemorgen allemaal. allereerst wou ik anno ff bedanken voor haar goede tip van gister: gourmetten. christian vroeg de hele dag al een beetje wat we gingen eten, maar heb niks losgelaten. dus toen hij thuiskwam stond alles klaar en we hebben van 7-9 gegourmet met zn beidjes.. was erg gezellig. esmée was wel de helft van de tijd wakker, maar dat mocht de pret niet drukken. esmée heeft nog ff wat gedronken om 10 uur en toen sliep ze om kwart voor 11 tot 4, daarna tot 8 en nu ligt ze alweer te slapen. bedgym is nog niks van gekomen. denk dat ik het vanavond ga proberen. zodra het zeer doet, moet hij er maar gelijk uit.. straks ff naar mn schoonzusje en zwager, die hebben een huis gekocht en krijgen de sleutel vandaag. is op 5 min. loopafstand van ons huis, dus kan er zo met esmée heenlopen. liefs wendie
denk dat je het ondertussen wel weet, maar alsnog niet dit is de link http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject en dat is 100 meter van ons huis nu
Die studente (ben ff kwijt hoe ze heet). Omdat ze iedere keer zo'n grote mond tegen twiggy had. En omdat ze niet tegen kritiek kan.