oh oke, moet 16 april pas weer dus dan zal ik wel zien hoe mika gegroeid is, de laatste keer lag het systeem eruit dus konden ze me niets laten zien
Nou niet dus. Het enige wat er was waren twee tafels met folders van de stichting en als je vragen had dan kon je ze stellen. Ik was gelukkig niet de enige die een andere verwachting had.
Goedemorgen ff snel. Hier goede nacht wel gehad. Esmée sliep gisteravond rond 8 uur. Vanmorgen om 5 uur wakker.. Lag ze op de rug in het bedje voor zich uit te kijken Dus snel flesje gedaan, weer op de buik gelegd en ze ging weer slapen. Ze word nu wakker..
Ik moest juist pap gaan geven aan Karsten of brood omdat hij dadelijk in een fase komt dat hij alleen aan de inhoud van de fles niet voldoende heeft en sneller honger zou hebben.
Jij ook veel verjaardagen dus dit weekend. Ik heb er vanaaf ook 1 en dan zondag nog een. Mijn nichtje was gisteren jarig maar daar gaan we volgende week zondag heen. Anders vond ik het een beetje veel in een weekend.
Ben vanmorgen al lekker bezig geweest en om 12 uur komt mijn schoondochter een paar uur spelen. To do list: Kattenbak schoonmaken Vaatwasser uitruimen Opruimen Stoffen beneden Gasfornhuis schoonmaken Magnetron schoonmaken Gootstenen schoonmaken Wc beneden schoonmaken Pictogrammenbord Sven inrichten Planten water geven Stofzuigen Vuilnisbakken legen Karsten fruit Karsten in bad Ik douchen Cadeautje kopen Ik ga maar eens fruit voor Karsten en Maarit maken dan kan hij daarna in bad en naar bed.
ja het is een beetje dubbel. aan het eind van de dag en 's avonds wordt hij vervelend en dus spugen en op de dag valt het eigeenlijk wel mee. Ja wel huilerig en piepen enzo maar ook vrolijk en spelen dus tja... goedemorgen trouwens! vanacht redelijk geweest. Nadat hij gisteravond alles eruit had gegooid, heeft hij om 21 uur nog een flesje gehad en toen kwam hij vanacht om 2 uur voor de fles en vanochtend om 6 uur medicijn en half 7 flesje. Ik geef hem maar gewoon wanneer hij wilt eten. Net weer een gewone fles geprobeerd, maar die moest hij niet uiteraard (gisteren wel) dus maar gauw brinta erbij gedaan en daar heeft hij een half bordje van op (dus ong halve fles). Hij is van de halven deze week!en nu begin ik zelf ook niet lekker te worden. Keelpijn, hoofdpijn en nekpijn, en oja, zoeits raars maar heb het wel vaker gehad: huidpijn. Mijn rug en armen doen gewoon zeer, mijn huid dan. Heeft iemand dit wel eens gehad? ik weet het, ik ben raar!
Goedenmorgen Nou ik heb met recht een waardeloze nacht achter de rug Hij werd om 2.30 uur wakker om rond 4 uur pas weer te gaan slapen en waardoor het komt? Misschien komt er wel weer een tandje aan, hij heeft wel rode wangetjes. Verder alles goed! Ling: fijn dat de nacht redelijk is gegaan, ik hoop dat hij snel opknapt. Er is niks minder dan je zieke kind Huidpijn ken ik wel ja als we over hetzelfde hebben. Als je het zacht aanraakt doet het al zeer een beetje een blauwe plek gevoel.