hallo meiden, Even snel een berichtje.. Het gaat wel goed hiier.. Heerlijk weertje! Sem heeft tot half 6 in zijn eigen bedje geslapen en had twee onderbrekingen vannacht.. Straks om half 2 bij de osteopaat zijn.. Ben heel benieuwd.. Liefs doeidoei
Esmée slaapt 's ochtends meestal 1,5 a 2 uurtjes en 's middags zo'n 2 uurtjes. Tussendoor speelt ze veel zelf. Kan zo een half uur of langer in de box spelen en daarna nog een half uurtje op de grond.
Ik ga even lunch voor Maarit en mij maken en Karsten zal zo wel wakker worden. Maarit heeft net weer eens in haar broek geplast, nou ze houdt het maar lekker aan. Zal haar misschien leren.
Joost speelt wel veel zelf......net als Rick altijd heeft gedaan ne nog doet. Op dit moment wil hij echter het liefst bij mama hangen, 't is net een aapje .
Dankjewel . En de hele family is dit keer aangestoken door Joost .....we snotteren er allemaal op los .
Maar Senn toch 8)......kan het me wel voorstellen hoor . Laat haar maar lekker buitenspelen dan, dan is het vlug weer opgedroogd .
Nou ik ga me weer even met de was bezig houden. Misschien dat Rick zo nog weer even buiten wil spelen....heeft vanmorgen ook al een uurtje buitengespeeld . Joost ligt lekker te slapen.....