Oh Senn............ik/wij moeten afhaken voor de meeting .... Op 3 mei wordt onze Joost 's middags gedoopt. Het was de enige mogelijk nog dat en de kerk beschikbaar was, en het geen moederdag oid was, en alle mensen die nodig zijn er ook zijn en voor we zelf op vakantie zijn..... Ik vind het wel ontzettend jammer, had graag gekomen....maar ja, we wilden Joost per se voor zijn 1e verjaardag laten dopen .
En ze is alweer wakker. Maar door de babyfoon is het nu weer stil dus ik wacht nog even met naar boven gaan.
Dat viel mee want ze laat niet alles lopen dus alleen het gebied rond het kruis is nat en de achterkant van de billen.
Oh Joost is wakker . Dan ga ik die even uit bed halen en maar een lekker stukkie met de jongens wandelen....Daar is het nu wel mooi weer voor . Tot later!
Het moet toch niet gekker worden in de wereld : http://www.nu.nl/algemeen/1935973/acht- ... chool.html
Och... ik wou me aanmelden op dat forum, maar ik gebruik mijn e-mail account van internet nooit, irritant dat je niet je eigen mail adres mag gebruiken.