binnen kunnen we eigenlijk helemaal overnieuw beginnen en we zorgen als we het krijgen natuurlijk dat we boven eerst doen en als dat klaar is tenminste 4 slaapkamers dan gaan we er wel al in. de badkamer boven kan wel even wachten omdat er beneden ook een is en beneden gaan we in een rustig tempo doen. maar boven willen we alle muren eruit en opnieuw indelen en de douche gaat eruit en in de uitbouw slaapkamer komt dan een badkamer. ende grote slaapkamer willen we 2 kamers van maken. maar goed eerst maar zien wat er vanmiddag gebeurt
DAt is een mooie huisje! Beetje ouderwets van binnen, maar het is een nette vraagprijs (lijkt mij). Wel leuk hoor, een huis gaan inrichten. Het is alleen jammer dat je zoveel werk van te voren hebt, maar dat vonden jullie ook leuk toch?
Je hebt het in elk geval geprobeerd. En het wisselt toch per nacht, denk ik. Marin slaapt over het algemeen door, maar af en toe is ze 's nachts ook een keer wakker. En qua voeding maakt het hier niets uit hoe laat ik de laatste doe, ze is meestal rond dezelfde tijd 's ochtends wakker.
Mooi dat jullie een leuke avond met z'n tweeën hebben gehad! Veel plezier bij je schoonzus en zwager.
Mooie omgevind, grote tuin, vrijstaand, wat wil je nog meer... Wat een verschil in huizenprijzen met hier zeg! Maar super, hoop echt dat het m word!
Jah daar zat ik dus ook al aan te denken. Ik heb welliswaar maar 1 hechting gehad dus heel ander verhaal, maar die is er al zolang uit en ik voel er niets meer van. Zou wel klote zijn als dat ook nog eens het geval is, maar jah.