Nou Ramoontje, ik heb hier ook een plakker hoor hahahaha Kan niks doen vandaag, want Wessel wil niet alleen zijn, wil 1 minuut met dit speeltje, 1 minuut met dat speeltje, dan weer dit en zus en zo. Pfffff, hahaha
Ik had al even eerder willen reageren, maar er kwam wat tussen.. Sorry.. De osteopaat vond dat Sem een voorkeurshouding had... (een beetje) Het schijnt dus dat hij last heeft aan de linkerkant van zijn hoofd/ nek.. Hij hft helemaal behandeld en nu hopen dat het beter gaat.. Hij vertelde dat we het moesten zien wat hij deed als een elastiekje.. Wanneer het elastiekje strak staat kune je twee dingen doen om hem weer slap te krijg.. 1 loslaten Maar dat doet zeer aan je vingers Of 2 meegaan met het elastiekje in de bewegen totdat hij weer slap wordt. Dit heeft hij dus ook bij Sem gedaan.. Waar het gespannen was bij Sem meegaan met Sem zijn bewegingen zodat hij weer ontspant.. Doordat hij dus ast heeft van zijn nek/ hoofd ontlast hij dat door er niet op te willen gaan liggen.. Ook dfat wanneer hij ligt en zijn hoofd omhoog doet en op zijn armen gaat steunen was daar een symptoom van.. Ik ben heel beneiuwd..
Ik ben peettante! Mijn vriendin is vanmiddag om 17.05 uur bevallen van een dochtertje genaamd Amber! Ben zo blij.
haha ff vanmiddag mee gelezen maar dat heeft ze rap gedaan. van harte meid, nou ik ben er weer vandoor moet zo naar trainen toe fijne avond allemaal liefs susanne