wat was eigenlijk de uitslag? was op verjaardag en heb de show wel gezien maar de uitslag niet ik vond k.l.e.m. en whatever helemaal niks vond het jammer dat irma zo de mist inging zelf vond ik lisa, rachel en rev... errug goed
zo ben bij mvp geen idee hoe het kan, maar van de week bij mij ging er ook iets fout. ik kreeg zo ineens berichtjes van 100 pag ervoor ofzo dus helemaal niet het meest recente
Senn gefeliciteerd, zie net (quotes zijn ZOOO handig ) dat je peettante bent geworden Verder heb ik niks bijgelezen, sorry wie van de psp meiden kan me helpen met mijn banner? Ik krijg hem hier niet groter dan dit, terwijl hij op pspkidzzz wel de juiste formaat heeft, snap er niks van (in een pb alsjeblieft? weet niet hoeveel jullie gaan kletsen vandaag ) Hier verder alles goed. Vanmiddag gaan we voor het eerst met Mees even fietsen. Steijn roept al dagen: fiets fiets! Gister met Steijn samen zijn huisje in de tuin weer inelkaar gezet. Manlief zei: is lastig om dat ding inelkaar te zetten hoor. Nou mijn kleine man en ik waren binnen 10 minuten klaar Goed, ik ga ons aankleden. Wens jullie allemaal een hele mooie zonnige dag toe. x Chris
goedemorgen hier een heerlijke nacht gehad hahaha kon ook niet anders want de kids zijn uit logeren. straks ze nog op halen en dan door naar een verjaardag. eerst zo nog wat boodschapen doen kadootjes inpakken en relaxen ook nog
hahaha wat kunnen wij vrouwen dan soms toch veel heb je de banner met tinypic of met pfotobucket geupload? want tynipic verkleint meer als photobucket verder weet ik het ook niet sorry
Nope voor het oor heb ik niks gekregen. Was maar een heel klein beetje rood en volgens haar niet eens noemenswaardig eigenlijk . Afgelopen nacht is het itt gisteravond eigenlijk heel goed gegaan....de hele familiy was wel om 06.15 uur al wakker door Joost, en Rick heeft gisteravond om een uur of elf nog effe een paar keer gehuild en gesnotterd, maar verder hebben we lekker doorgeslapen .
Ik heb ook de uitslag niet meer gezien....voelde me zo beroerd dat ik rond 22.00 uur maar ben gaan douchen en slapen .
k.l.e.m. ligt eruit! Gelukkig vond het niks, nu die knapen nog. Vond ik persoonlijk ook vreselijk. Eigenlijk vind ik alleen de 26+ goed en Lisa maar da's mijn mening
Esmée is nog steeds niet helemaal lekker. maar we komen zeer binnenkort met zn tweetjes of drietjes als jij aan het werk bent. en de schommel bevalt heel goed. ze vind het geweldig! nogmaals: duizendmaal dank! ! !
Goedemorgen! (kan nog net... ) Hier wel een redelijke nacht gehad. Esmée was alleen ff om 1 uur wakker... tot half 2, maar daarna doorgeslapen tot half 8. Toen heeft Christian haar fles gegeven en is er met haar uitgegaan.. Wat een lieve man heb ik toch ook...