Of effe bij mij lezen . Gaat goed met haar, ze is alleen erg druk met alles en het nieuwe ritme nu Lisette naar school gaat enzo. Maar ze maakt het prima en ook met de kindjes gaat het goed .
Goedemiddag! Hier een lekkere nacht gehad ondanks dat julian best wel weer verkouden is. Vanacht een ui naast zijn bed gezet en nu is het alweer stukken beter gelukkig. Verder weinig bijzonders te melden. Ga eens kijken hoe het met julian zijn eten is want dat ben ik nu alvast aan het maken dan kan het vanavond gewoon in de magnetron, vieren namelijk roeland zijn verjaardag dus dan moet alles even wat makkelijker.
Oh, die ziet er wel heel leuk en lekker kleurig uit . Zou goed passen bij de picknicktafel van Rick .
nou net een uur in de keuken gestaan om voor mika warm eten te maken en ook in voorraad, vind meneer het niet te eten . en bedankt, is al de derde keer dat ie het niet lekker vind. koop voortaan wel potjes....
zo we zijn er weer kids weer heerlijk thuis morris viel net op schoot in slaap (bij de verjaardag) en hebben we maar thuis in de woonkamer op de fatboy gelegd sam zit weer in haar loopstoel en maud is weer buiten te vinden met papa uiteraard vind je mij weer hier, maar ga zo sam warme hap geven
hoi hoi ik was er ook weer een keertje maar zie dat ik de enige ben, en laatste berichtje is twee uur geleden geplaatst Heb maar een gedeelte terug gelezen en de helft vergeten... Sen van harte gefeliciteerd dat je peettante bent geworden! Denk dat Amber zeer blij zal zijn met jou als haar peettante! Wou ook knuffelkonijn morgen nog veel plezier wensen met de bekendmaking in de kerk Esther hoop dat de osteopaat heeft geholpen hoe is het verder met jou zelf? Las ook een vraag over hoeveel kindjes slapen isabella slaapt als ik thuis ben zeven tot negen elf tot half 1 twee tot half vier half zeven tot negen en half tien tot de volgende ochtend vijf uur zag ook heeeele mooie foto's! Juli kindjes zijn echt pracht kindjes Vanmiddag eerste verjaardag van mijn nichtje gehad echt heel leuk alleen wel druk!
Daar is helaas niet mee gezegd dat ze dat wel lekker vinden, isabella vind de acht maanden potjes echt niet lekker... zal wel komen door de stukjes.. We erg vervelend dat je dan zo je best doet en hij hoeft het niet! Hoe is het verder met jou en je PD?
ui naast het bedje werkt hier ook perfect! Nog gefeliciteerd (of alvast) met de verjaardag van roeland!
Was vanavond een ramp met het warme eten, de fles ging er gelukkig wel goed in. Ook al weer 4 poepluiers gehad vandaag. Had het er met roeland over en die dacht dat er misschien wel weer een tandje aan kwam omdat hij de vorige keren ook zo deed, hij zat ook weer druk te brrrrrrfffff-en en dat heeft hij niet meer gedaan sinds zijn laatste tandjes dus zou kunnen kloppen. Zal morgen eens kijken of ik iets zie wat er op lijkt. Verder staat hier alles zo goed als klaar voor vanavond, moeten nog wat stoelen naar beneden en de honden uitlaten. Roeland zit nu in bad dus ik zal zo een begin maken met de honden en dan zelf onder de douche en dan is het klaar. Ben blij dat we de verjaardagen bij ons altijd om negen uur beginnen anders kom ik echt tijd te kort.