Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ook van mij!

2. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    Wat gaat de tijd trouwens erg hard nog maar vier maandjes en dan is isabella al weer een jaar... vind het soms echt veel te snel gaan wel jammer!

Ze kan trouwens bijna kruipen! (Ze komt vooruit al kost het wel moeite en gaat het niet soepel haha) maar ben echt super trots op haar!

3. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    oohw das wel minder
    isabella heeft ook wel eens van die dagen dat ze echt veel poept en bijna altijd op de dagen dat ik thuis ben :(
    Isabella heeft nog geen tandjes dus geen idee of dat er mee te maken heeft

Lekker dat je bezoek zo laat komt! die van ons komen meestal vroeg en gaan laat weer weg :rolleyes:

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat goed van haar!

Tijd gaat inderdaad snel, soms wel te snel maar vind het ook wel weer een leuk idee om straks de 1e verjaardag te vieren. Beetje dubbel gevoel.

Hier word trouwens gesleept ipv getijgerd of gekropen. Hij zoekt iets wat hij vast kan houden en trekt zich dan zo ergens heen. Wel slim maar denk dat ik tijgeren of kruipen makkelijker vind want zo kan je natuurlijk niet altijd vooruitkomen. :rolleyes:

5. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    haha nee dan moet er altijd iets in de buurt staan! maar isabella trekt zich het laatste stukje ook naar iets toe... schijnbaar toch veel makkelijker

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian heeft inmiddels al 4 tandjes dus dit zou dan zijn vijfde zijn en de vorige keer was het wel net zo ook huilt hij meer als anders dus we wachten rustig af.

Hier gaan ze wel laat weer weg maar hebben zelf aangegeven een paar jaar geleden dat we geen koffie en gebak doen dus dat we daarom vanaf 9 uur mensen verwachten en niet eerder. Moeten voor die tijd ook nog zorgen dat er 3 honden zijn uitgeweest en zelf ook helemaal klaar zijn en dat lukt om de een of andere reden niet voor acht uur en wel voor 9 uur.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga er weer vandoor, nog een uurtje en dan staan de eerste zeker al op de stoep als het al niet eerder is want sommige mensen kunnen nou eenmaal slecht luisteren en willen graag de eerste zijn. Ben wel blij dat Julian al op bed ligt en er normaal gesproken ook niet meer uit moet, heb het idee dat het soms allemaal net wat te veel is als er veel mensen zijn.

Fijne avond allemaal en tot morgen!

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    Dat uurtje ;ijkt me ook echt lekker! moet wel zeggen dat ik alles altijd kant en klaar koop :oops: heb ik geen gedoe met snijden enzo alleen de taarten die bak ik zelf maar dat lekker van te voren

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :) dat had ik met Rick dus ook destijds.....:oops: sorry dat ik er een beetje om moet lachen :oops:.

Weet je waar Joost gek op is: de olvarit a-la-carte (de couscous met mediterraanse groente is zijn favoriet ;))

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier halen we ook een schaal bij de slager hoor, moet er niet aan denken ook nog eens alles te moeten snijden dan mogen ze nog wel een uur later komen hahahah :oops:

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    jij ook een hele fijne avond! Inderdaad is Julian morgen ook niet overstuur!

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hier is Rick iets na zessen op mijn schoot in slaap gevallen....maar die is inmiddels goed ziek en voelt zich vooral ellendig :(.

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    Dat is nou net 1 van de weinige 8 maanden potjes die ze (met moeite dat wel) opeet

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    haha dan maar geen verjaardag meer :rolleyes:

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    leuke banner, buddy!!:D

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hele fijne avond!

17. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hihi moet ik stiekum een beetje om lachen hoor!! heb het zelf ook al gehad en ik heb al zo weinig tijd ervoor dus voor mij, heel erg ik weet het, gewoon potjes!! en die vind ie heerlijk!!

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    en mij!

19. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0