Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ah komt vanzelf joh... In ene hebben ze de slag te pakken, hoop voor je dat het snel gaat gebeuren...

2. monkeylove

Yup and it goes on and on and on and on.... :)

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ja dat hoop ik ook, als ik zo hoor van iedereen dat hun kindjes doorslapen ben ik toch wel een klein beetje jaloers hoor

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dat was mijn gedachte dus ook....vandaar dat hubbie er nu over denkt om uit te wijken naar België.....

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
  6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Joost krijgt ook nog steeds tegen elf uur een fles hoor; ene keer slaapt hij wel door andere keer niet.... Komt echt vanzelf.

7. monkeylove

Jah maar ik heb besloten nog even hier te blijven want

a. Vast contract
    b. Kan 's avonds en in het weekend werken zodat Mayron niet zoveel naar het kdv hoeft.
    c. Ik kan internetten op m'n werk :)

Vanavond zal dat wel niet gaan lukken want ik weet echt precies hoe het gaat (misschien niet maar dat is dan een wonder)
    Ik ben helemaal uit het systeem gehaald dus ze kunnen me niet aansluiten op het systeem ook. Voorts kunnen ze geen contact opnemen met diegenen die erover gaan want die zijn al naar huis om 18 uur, dus jah, dan moet ik maar even met een andere collega meelopen omdat er zoveel veranderd is :)
    Ik denk zelf dat het zo gaat, maar u never know!

8. monkeylove

Ik kreeg een brief van de Super dat er vandaag en morgen een kinderfotograaf is en die maakt foto's van kids zonder koopverplichting en kids tot 24 maanden krijgen een gratis foto. Verder krijg je nog bonnen voor kortingen op luiers enverzorgingsproducten dus ik ga wel even heen. Misschien kom ik Lee nog tegen want die wou ook wel even heen, alleen had ze geen brief gehad, dus ben benieuwd of ze moeilijk gaan doen.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik hoop het.. :)

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vond het haar wel mooi staan. Maar ze blies daarna wel minder hoog van dr toren :)

11. monkeylove

Jah maar Rihanna is nog wel een stuk jonger als Mayron natuurlijk. Dat scheelt ook wel. Mayron was ongeveer een maand toen ie voor het eerst echt doorsliep maar werd in die periode ook nog regelmatig wakker snachts.

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ik had hetzelfde hoor Vera hahaha

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ja dat is ook waar...nou ja we zien het wel toch?

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hier precies hetzelfde. Zelfs als Danique een keer s nachts komt (af en toe) dan komt ze toch s morgens altijd rond half 7

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    hahaha, ja leuk zijn ze!

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ja dat scheelt ook heel veel in de prijs. Zou je wel naar Belgie willen?

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hier is er eentje constant aan het huilen...pfffff

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Daar ben ik nu hard over aan het nadenken......vind nu al dat ik eigenlijk te ver weg zit van mijn pap en mam :oops: , maar heb wel een eigen auto dus dat scheelt.

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Je hebt gelijk ook. Hier heb je natuurlijk wel zekerheid. Veranderen kan altijd nog.
    Enne...heeeel herkenbaar dat gedoe met het systeem. Alsof ze pas vanavond ontdekken dat je er weer bent :(

20. he meid,
    niet getreurd, Jurre slaapt ook niet door hoor!
    Ik ben al helemaal happy als ie maar 1 x komt op een nacht. Vannacht was het 23.40 (tel ik nog als avond), toen 3.45 en toen 6.30 uur. Dus dat is coor mij een hele goede nacht... doorslapen zie ik nog niet snel gebeuren, maar ja ineens is het er he :D we houden moed!

Share This Page