lekker hoor dat hij zo goed eet!! hier gaat er echt niet meer in, en dat is in een goede bui, 200 ml maar meestal in het 160 ml en dan idd half 6 a 6 uur
Normaal wordt ie 's nachts eigenlijk zelden wakker, nu hij (weer) ziek is wel meer. En dan kan ik 'm -als het echt huilen wordt- dus niet terug in slaap krijgen zonder een fles te geven, geen hele hoor, maar iets moet hij wel hebben en dan is het goed. Speen wil 'ie niet meer (in 't begin trapte hij daar nog wel eens in )......
eerder kreeg ze altijd 200 alleen geef sinds deze week pyama papje en die drinkt ze dus ook helemaal op zag alleen gisteren dat het 240 is
Nou het eten gaat op 't moment niet zo geweldig , meeste flessen laat hij royaal van staan.....fruit ging vandaag voor het eerst sinds een dikke week wel helemaal op en groente is gelukkig geen probleem geweest....maar dat spuugde hij dus wel steeds mee uit 's avonds (*klopt gauw af, want da's nu al 2 avonden niet gebeurd*). Meestal drinkt hij de ochtend- en avondfles 200 en bij de boterham 120/4.
das wel jammer ja, dan ben je ook helemaal koud voordat je weer terug in bed ligt hier kan het meestal wel maar soms ook niet
hahaha nou dan vind ze het lekker!! hier ook pyamapapje hoor en dat vind hij ook erg lekker. volgens mij wilde hij daarom zijn normale flessen niet meer
Maar ik maak de fles (dan heb ik 't idd wel koud) en dan ga ik met Joost lekker in mijn eigen bed zitten hoor. Als ik 'm dan in bed ga leggen, sla ik ons dekbed gewoon over m'n matras als lig ik eronder.....dan is het nog lekker warm als ik terugkom.....dan is het wel handig als je lange benen hebt .
he ramoontje, balen zeg met 2 zieken kereltjes thuis! hopelijk zijn ze snel beter. dikke knuffel. ling erg leuke foto's! voor de rest is er niet veel blijven hangen ben hollands got talent aant kijken. dus lees met een half oog mee
Nou, da's normaal de grootste stoorzender 's nachts . Die komt er minimaal 1x uit...."mama, Rick is wakker".....en niks wil er tegen helpen. Nu hij ziek is vind ik dat overigens wel minder erg .
nou justin ook niet hoor. alleen vandaag ging het stukken beter. tot nu toe heeft hij er ook niks uitgegooid vandaag. Groente idem als joost hoor. Vandaag extra fles maar fruit heb ik ook al ff niet gegeven omdat dat te zuur was, denk ik.