en justin had zijn dag vandaag: 200 ml schoon op! :d hij heeft het echt goed gedaan vandaag. Ben helemaal happy! zo dat wilde ik nog even vertellen en dan ga ik nu nog even een toastje eten en dan naar bed! trusten!
Komt hij: Wessel heeft de hele nacht doorgeslapen \/ \/ \/ We hebben hem gister avond nog wakker gemaakt en die lieverd was zo moe, op de aankleedkussen werd hij pas een beetje wakker. Na zijn fles wou hij ook gelijk weer slapen. En vanmorgen rond 7.20 uur zat hij te brabbelen
O ja, een ding was minder... Toen ik vanmorgen in de huiskamer kwam zat er een mega huisspin Mijn man mocht hem maar even weghalen Maar het erge is, die krengen zijn altijd met zijn tweeen dus ik ziet hier niet zo lekker
goedemorgen, hier weer een goede nacht, hoorde mika om kwart voor zes wel weer eventjes, maar is toch weer in slaap gevallen tot ongeveer 7uur. heb hem laten liggen tot half 8 toen ben ik opgestaan. nu ligt ie lekker in de box te spelen (lees met zn voeten tegen de spijlen aant bonken).
Goedemorgen allemaal..Hier een lekker nachtje gehad. Ze lag gister om half 6 in bed. Om half 7 nog even een flesje gegeven en toen weer verder geslapen tot 7 uur vanmorgen. IK had haar gister zo vroeg naar bed gedaan omdat ze echt bijna niet geslapen had overdag..Om half 11 ´s ochtends 20 minuutjes maar we hadden visite en die waren nogal luidruchtig(ze hebben een erg enthousiast dochtertje van bijna 3) vertrokken waar ze dus wakker van werd. Dus die ging niet meer slapen, toen ik even het winkelcentrum op ging heeft ze nog een kwartiertje geslapen in de wagen en that's it. Dus iets meer dan een half uurtje over de hele dag Ze is er niet lastig door geweest ofzo hoor, we zijn lekker naar de markt gegaan en op het terras gaan zitten. Vond ze wel leuk geloof ik. We hadden een doosje rozijntjes gekocht voor der en die heeft ze lekker op zitten smikkelen Manlief is er vanmorgen uitgegaan dus ik kon lekker rustig wakker worden (voor zolang het duurde want als we in bed liggen wil Indi alleen maar bij mij liggen en mij 'lastig vallen' Aan mijn haren trekken en mijn gezicht onderzoeken enz.. ) vandaag ga ik denk ik maar weer een stukje fietsen met haar want het is zo n lekker weer
Hier ook wel een goede nacht.....aangezien we 2 zieke kids hebben. Joost heeft de hele nacht doorgeslapen tot half 8 vanochtend (en dat zonder zetpil ) en voor Rick ben ik er een keer of 3 uitgeweest "mama, neusje poetsen" , maar die heeft verder ook lekker geslapen tot kwart over 8 .
dat ze fan is is tot daaraan toe, maar hoe ze er om doet en hoe ze neergezet werd op tv dat vond ik erg. wat daantje al zei ze kon haar volle verstand wel niet hebben.
die ligt ook (al 2 jaar) op remco's nachtkastje om uitgelezen te worden denk dat ik hem toch maar eens een keer pak, hij moet ondertussen toch weer overieuw beginnen denk ik