Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Fijn dat het weer wat beter gaat!
    Tot morgen!

2. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    en justin had zijn dag vandaag: 200 ml schoon op! :d hij heeft het echt goed gedaan vandaag. Ben helemaal happy!
    zo dat wilde ik nog even vertellen en dan ga ik nu nog even een toastje eten en dan naar bed!
    trusten!

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Justin: Goed gedaan :whistle:

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Komt hij:

Wessel heeft de hele nacht doorgeslapen \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:\:D/ :whistle:

We hebben hem gister avond nog wakker gemaakt en die lieverd was zo moe, op de aankleedkussen werd hij pas een beetje wakker. Na zijn fles wou hij ook gelijk weer slapen.

En vanmorgen rond 7.20 uur zat hij te brabbelen :D

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    O ja, een ding was minder...
    Toen ik vanmorgen in de huiskamer kwam zat er een mega huisspin :confused: Mijn man mocht hem maar even weghalen ;)

Maar het erge is, die krengen zijn altijd met zijn tweeen :confused: dus ik ziet hier niet zo lekker :)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee ik was 12 en fietste naar school

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen, hier weer een goede nacht, hoorde mika om kwart voor zes wel weer eventjes, maar is toch weer in slaap gevallen tot ongeveer 7uur. heb hem laten liggen tot half 8 toen ben ik opgestaan. nu ligt ie lekker in de box te spelen (lees met zn voeten tegen de spijlen aant bonken).

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal..Hier een lekker nachtje gehad. Ze lag gister om half 6 in bed. Om half 7 nog even een flesje gegeven en toen weer verder geslapen tot 7 uur vanmorgen. IK had haar gister zo vroeg naar bed gedaan omdat ze echt bijna niet geslapen had overdag..Om half 11 ´s ochtends 20 minuutjes maar we hadden visite en die waren nogal luidruchtig(ze hebben een erg enthousiast dochtertje van bijna 3) vertrokken waar ze dus wakker van werd. Dus die ging niet meer slapen, toen ik even het winkelcentrum op ging heeft ze nog een kwartiertje geslapen in de wagen en that's it. :rolleyes: Dus iets meer dan een half uurtje over de hele dag :rolleyes: Ze is er niet lastig door geweest ofzo hoor, we zijn lekker naar de markt gegaan en op het terras gaan zitten. Vond ze wel leuk geloof ik. We hadden een doosje rozijntjes gekocht voor der en die heeft ze lekker op zitten smikkelen :)
    Manlief is er vanmorgen uitgegaan dus ik kon lekker rustig wakker worden (voor zolang het duurde want als we in bed liggen wil Indi alleen maar bij mij liggen en mij 'lastig vallen' :) Aan mijn haren trekken en mijn gezicht onderzoeken enz.. :)) vandaag ga ik denk ik maar weer een stukje fietsen met haar want het is zo n lekker weer :D

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Go Wessel :D :thumup:!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier ook wel een goede nacht.....aangezien we 2 zieke kids hebben. Joost heeft de hele nacht doorgeslapen tot half 8 vanochtend (en dat zonder zetpil ;)) en voor Rick ben ik er een keer of 3 uitgeweest "mama, neusje poetsen" :rolleyes:, maar die heeft verder ook lekker geslapen tot kwart over 8 :D.

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En dan ga ik ze nu maar eens voorzien van wat fruit ;). Tot later!

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

sam doet het ook wel eens

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

23 meende ik

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik heb geen mamafiets hoor
    heb een normale gazelle .... en heb er 2 stoeltjes op

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat ze fan is is tot daaraan toe, maar hoe ze er om doet en hoe ze neergezet werd op tv dat vond ik erg.
    wat daantje al zei ze kon haar volle verstand wel niet hebben.

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

das echt sneu inderdaad

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

was dat toevallig de boogiebal van vtech?
    heb hem ook is inderdaad erg leuk

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

die ligt ook (al 2 jaar) op remco's nachtkastje om uitgelezen te worden
    denk dat ik hem toch maar eens een keer pak, hij moet ondertussen toch weer overieuw beginnen denk ik

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

geef je nog volledig bv?
    wat knap

Deel Deze Pagina