Keelpijn? Heeft ze dan ook koorts enz?? Ik bedoel keelpijn is natuurlijk wel vervelend maar om je ervoor ziek te melden? Maar ja wat je er mee moet? misschien toch maar proberen je schoonmoeder in te schakelen en anders zal ze toch moeten oppassen want ja het is moeilijk om zo snel nog iemand anders te kunnen regelen!
http://www.kristyshairstyling.eu/images ... G%2013.jpg Dit kapsel heb ik laten knippen, wel ieeetsje langer zodat ik het nog een beetje achter mijn oor kan doen..Blond moet het nog worden want nu is het donker!
mijn ma en zusje hebben tegenwoordig al gauw last van pieperigheid. zal zo inderdaad mijn schoonma moeten bellen is de laatste optie nog zit er zo niet op te wachten remco moet morgen overwerken en ik zou dus chinees bestellen zodat mijn ouders ook gezellig mee konden eten. mijn schoonma zal er wel weer een oordeel over hebben. en als morgenavond nou de enige avond was dat ik alleen was maar nee donderdag gaat remco rond de middag naar keulen om pas vrijdag avond laat weer te komen. en de andere 2 avonden is het weer klusavond kortom ik baal nu al van de week die komen gaat
als ik ruzie met de hele familie wil wel en als ik niet verhuist was was het misschien wel het overwegen waard geweest maar kan het geld wel goed gebruiken eigenlijk op het moment
mijn schoonmoeder komt morgen en heb besloten dat ik gewoon chinees doe daar had ik nou eenmaal mijn zinnen opgezet.
Ik ken dat gevoel heeeel goed, vind het echt vieze beesten! als mijn vriend er niet is haal ik ze zelf wel weg maar veel liever dat hij het doet!
Wel sneu dat esmee nu zo vaak wakker is... hoop dat het snel weer over gaat. Mooi dat iedereen zo positief reageerde!