Het lijkt erop dat mevrouwtje in 1 x is gaan slapen rond 10 voor 7! Maar kwam er ook achter dat het 4e tandje nu ook helemaal door is. Dat zal het zijn geweest... Christian gaat nu nog ff fietsstoeltje ophalen! Van marktplaats.. Hier in de straat geloof ik.. Voor maar 25 euro. Was maar weinig gebruikt zag ik! ! !
Heerlijk is dat, ben ook net gisteren naar de kapper geweest en vanavond denk ik mijn haar verfen. Wil altijd zo snel mogelijk naar de kapper als het lekker weer is
ik ga er vandoor mijn internet is bagger momenteel word ik alleen maar chagrijniger van tot morgenavond fijne avond allemaal en weltrusten voor straks
zo alles bijgelezen Hier een lekker rustig dagje! Heb vandaag voor het eerst voor Isabella gekookt en ze vond het een stuk lekkerder als de potjes dus heb maar gelijk voor vijf dagen gemaakt! Nu maar afwachten of alle creaties goed gaan smaken
Gaat goed hoor Druk weer met werken en als ik thuis ben veel tijd voor mijn kleine kereltjes vrij maken En met jou? Hoe gaat het met je stage? ben je al begonnen met je nieuwe baan? En je kleine meid? Hoe vond ze het op de fiets?
Mees heeft nog steeds geen tanden! Volgens mij krijgt hij ze straks allemaal in een keer achterelkaar ofzo.