Isabella ook nog steeds niet heeft al heel lang een rood wangetje en kwijlt behoorlijk. Voel wel veel hobbels in het tandvlees dus kan denk ik niet lang meer duren
Dat denk ik ook al weken Hier precies hetzelfde namelijk, maar ja Steijn was net zo en die kreeg ze daarna achter elkaar
ja dat heb ik al weken in huis ben het nog niet nodig geweest want echt last heeft ze er niet van, alleen veel kauwen
Ik voel me wel wat beter, gelukkig geen keelpijn meer . Joost heeft geen verhoging/koorts meer en snottert/knort verder nog zijn best en Rick voelt zich ronduit beroerd . De groene prut komt zelfs uit zijn oogjes.....denk/vrees dat ik ze morgenochtend niet meer open krijg ....morgen dus maar niet naar de PSZ (hij is om ong half zes van ellende in slaap gevallen ).
Ja Rick is echt heel zielig op het moment, zo sneu . Joost heeft vanavond eigen gemaakte prak gegeten.....de witlof-prak van keukenkikker maar dan met kip (ipv ham). Nou hij heeft meer gegeten dan een groot potje ....en toen ook nog een toetje toe en een plakje boterhamworst . Lekkerbekkie
Heb verder wel alles gelezen.....maar het is niet echt blijven hangen . Ik zag wel dat KK een fietsstoeltje + windscherm van marktplaats had gekocht voor weinig geld. ziet er goed uit!
Hij stond net ineens boven op de overloop...ik hoorde de deur opengaan via de babyfoon.....kom ik boven...hij komt van onze slaapkamer af en ik vraag "wat is er schatje", zegt ie "Rick gaat slapen" om weer lekker in zijn bed te gaan liggen en verder te slapen .....
absoluut alleen begin ik nog maar net met zelf eten maken dus eerst maar eens kijken wat ze allemaal lust
Ik kook ook niet vaak zelf hoor . En witlof vinden kindjes vaak niet lekker, maar met het zoetje van de appel erbij ging het erin als koek .
ik ga weer afsluiten voor vandaag! nog een laatste fles en dan lekker slapen! slaap lekker alvast doeidoei
ML: Wat fijn dat het goed gaat wel weer een beetje jammer dat hij misschien waterpokken heeft, maar dan heeft hij dat ook maar weer gehad (positief bekijken ) En dat hij gewoon al bijna loopt hij wil gewoon achter de andere baby chickies aan Dat psp lukt niet hoor, ik blijf steken bij dat insteek gedoe, heb ook nog niet meer geprobeerd want ik weer niet eens hoe ik dat moet doen