Ramoontje, Rick is toch ook vaak ziek? Ik heb van de dokter wat antroposofische geneesmiddelen gehad omdat Mayron altijd ziek is en ze lijken te helpen. Je kan ze volgens mij zonder recept halen. Als je geinterreseerd bent stuur me maar ff een pb'tje, dan geef ik de namen door...
goedemorgen, hier was er eentje vanmorgen al om half 6 wakker heeft niet echt meer geslapen, om 7 uur ben ik er maar uit gegaan, lag dus ook dwars en omgedraaid in bed , maar eruiit gehaald en verschoond, mee naar onder genomen (na een kleine 10 minuten voor de raam hebben te staan kijken) en een fles gegeven, ondertussen heb ik alvast, de bierflessen van gisteravond opgeruimd, alvast vlees en warm voor mika uit de vriezer gehaald, de vaas gepoetst moet die alleen nog opruimen, de trap alvast afgedaan, de was in de droger gedaan. alleen nog boven stofzuigen en de kleertjes van mika naar de zolder doen, en dan ben ik klaar voor vandaag .
Goedemorgen meiden, Zit weer achter mijn burootje op mijn werk. Hier wel een goede nacht. Mees is alleen weer zo aan het hoesten. Maar gelukkig is hij er niet wakker van geworden. Bloem: wat Ramoontje al zei: misschien kan 1 van ons je helpen? Verder geen nieuws, ik ga maar is even wat doen. Oh ja wel nieuws! Vanmiddag gaan we naar een huis kijken in Boekelo Ben benieuwd.
Het is in dat opzicht nog steeds zwaar die Pfeiffer maar je moet je lichaam wel weer aan bepaalde zaken laten wennen omdat je anders in een cirkeltje blijft hangen.
De naweeën vond ze goed te doen zei ze. Ze had geen paracetamol nodig, terwijl ik op 6x 2 zat de eerste 4 dagen. Ben zaterdag gelijk gaan kijken en het is zo'n lief poppetje. En wat is Karsten dan een beer al zeg.
Goedemorgen dames Wessel heeft dus alweer een HELE NACHT doorgeslapen he Hij ging gisteravond heel moeilijk naar bed en was maar bij hem gebleven tot hij sliep dus ik dacht, dat wordt weer zo'n nacht. Maar niet dus Ik hoop dat dt zo doorzet ben helemaal happy ermee eindelijk weet ik even weer wat slapen is