Mannetje staat nooit op s'nachts hahaha. Tenzij er een flesje gemaakt moet worden, dan doe ik de luier en hij de fles . Maar tot voor kort gaf ik snachts bv. Hij heeft vanacht ook weer doorgeslapen
Welke versie van PSP heb je? En om welke filter gaat het? De Unlimited is een wat ingewikkelder geval (als ik het mij goed herinner).....verder is het een kwestie van de filter downloaden en dan gelijk in de map "insteekfilters" plaatsen. Hierbij moet je er wel voor zorgen dat als je aan het downloaden gaat, je PSP afgesloten hebt. Als het goed is moet de filter van vanzelf bij je insteekfilters verschijnen als je je PSP weer opstart.
Ik heb ook snel last van klitten en statisch haar maar niet meer sinds ik de haarcrème van Andrelon gebruik.
Afgelopen zaterdag chamodent van vsm gekocht, dit geef ik niet volgens gebruiksaanwijzing, maar heb het voor het slapen gedaan.
Volgens mij x2? Ik heb van Christiea en KK ook uitleg gehad, ik zal het nog gaan proberen, maar heb er nu geen zin in, hahaha. Je moet een mapje maken en die de naam insteekfilters geven, dat hebben wij gedaan.