Wat ik me afvroeg he, zouden buikslapers sneller kruipen dan rugslapers? Zullen we eens een lijstje maken? Rugslaper: Wessel, kruipt nog niet Rihanna, kruipt niet Karsten, kruipt niet buikslaper: Mayron, kruipt wel Joost: kruipt niet
Ik loop alleen al 2 avonden te klooien met eye candy 3.1! IK krijg dat ding niet geinstalleerd! Hij geeft de hele tijd aan dat hij alleen voor adobe photoshop is en de 4000 krijg ik alleen een demo geinstalleerd ](*,)
Wat ik me afvroeg he, zouden buikslapers sneller kruipen dan rugslapers? Zullen we eens een lijstje maken? Rugslaper: Wessel, kruipt nog niet Rihanna, kruipt niet Karsten, kruipt niet Mees, kruipt niet buikslaper: Mayron, kruipt wel Joost: kruipt niet
die ga ik ook nog wel vragen maar ja die zijn allemaal dicht vandaag... kan het zelfs niet op de site vinden van gazelle ik had gehoopt dat iemand het hier wist
Lekker druk geweest dus. Ik heb nog niet zoveel gedaan omdat Niels las te slapen. De vaatwasser en de kattenbak is klaar en de was gevouwen en net heb ik Niels geknipt maar meer ook nog niet. Om 11 uur moet ik met Maarit bij de BSO zijn voor haar intake dus het zal wel pas vanmiddag worden als ik weer wat kan doen.
Ik zag het, daarom hield ik maar op met verder uitleg typen. Wat Christiea (dacht ik) al zei: even goed naar je bestandslocaties kijken (daar kun je er meer van opgeven ).....dan zal het vast goedkomen!
4000 heb ik idd ook alleen in demo versie (die overigens verlopen is inmiddels ) De Eye Candy 3.1 is er idd voor meer verschillende programma's dacht ik....weet je zeker dat je de goede versie hebt aangeklikt.....
Ja zeker weten. Alleen jammer dat ze zo'n eind rijden hier vandaan wonen nu. Een jaar geleden was het zo makkelijk omdat we in dezelfde plaats woonden.