Zijn linkeroogje zat idd helemaal dichtgeplakt ....en dan valt schoonmaken niet mee, als je een peuter hebt die daar bij staat te schreeuwen en brullen alsof er ik weet niet wat met 'm wordt gedaan . Maar goed, meneer kan weer kijken met 2 ogen .
Karsten slaapt vanaf week 1 op zijn buik maar kruipt ook nog niet. Ik zie wel waar ik de laatste lijst tegen kom en daar zal ik Karsten in zetten.
Het hangt een beetje van je stuur af.....tegenwoordig worden de meeste zitjes om de stuurkolom bevestigt (dus zeg maar op de buis die in frame verdwijnt en niet meer aan je stuur itt vroeger)....meestal kan het dan wel. Maar ik zou toch voor de zekerheid even in een fietsenwinkel vragen, want het is misschien ook nog wel weer afhankelijk van de materiaalsoort van je stuur enzo.....
ik heb die op pspkidzzz gepakt en daarna ben ik zelf wat gaan surfen op het net. Maar precies hetzelfde. Ook heb ik de dll bestandjes voor Vista erop staan.
ik wil ook fietsen met Rihanna maar ik moet eerst weten of bij onze fietsen uberhaupt een voorzitje op mag...wij hebben allebei hybride fietsen
Herkenbaar. Je mist zoveel dan. Ik heb dat ook met een vriendin van mij. Eerst woonden ze hier en een paar jaar geleden zijn ze verhuisd naar het zuiden van het land en zien we elkaar nog maar een paar keer per jaar. Ook de zwangerschappen van Steijn en Mees had ik graag met haar willen delen (we kennen elkaar ook al vanf dat we 9 jaar oud waren), maar dat ging gewoon niet.
Is trouwens de filter die ik in eerste instantie alleen onder PSP X aan de gang kreeg en naderhand deed ie het onder PSP XI ineens ook . En de patch heb je die al geprobeerd.....vind je ook wat over bij PSP Kidzzz, ik geloof in het filterhoekje....
aan het stuur mag het sowieso niet, maar idd alle voorzitjes worden tegenwoordig aan de stuurpen gemonteerd maar dat mag dus alleen als het een stalen of rvs stuurpen is en volgens mij is dat van mijn fiets wel en van mannetje niet....maar dat moet ik dus zeker weten want mannetje wil natuurlijk ook met Rihanna fietsen als trotsen papa zijnde
Ook geprobeerd, maar hij pakt hem niet: geeft aan dat het invalid is ofzo iets. Ik laat Miq vanavond maar is kijken. Hij is IT'er! Ik word er een beetje frustie van nu
Zo saaaiiii Morgen heb ik weer een vergadering met de directie er nu bij...pffff...mag ik daar vanaf woensdag weer mee bezig.
O wat goed zeg dat ze even heeft gestaan. Jammer dat mannetje iedere keer op die manier een steek onder water geeft.