Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zijn linkeroogje zat idd helemaal dichtgeplakt :(....en dan valt schoonmaken niet mee, als je een peuter hebt die daar bij staat te schreeuwen en brullen alsof er ik weet niet wat met 'm wordt gedaan :rolleyes: :(. Maar goed, meneer kan weer kijken met 2 ogen :) ;).

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Rustig opbouwen. 8)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En nu is het 's nachts voor de verandering: "mama, neusje poetsen" ;).

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Karsten slaapt vanaf week 1 op zijn buik maar kruipt ook nog niet. ;)

Ik zie wel waar ik de laatste lijst tegen kom en daar zal ik Karsten in zetten.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Het hangt een beetje van je stuur af.....tegenwoordig worden de meeste zitjes om de stuurkolom bevestigt (dus zeg maar op de buis die in frame verdwijnt en niet meer aan je stuur itt vroeger)....meestal kan het dan wel. Maar ik zou toch voor de zekerheid even in een fietsenwinkel vragen, want het is misschien ook nog wel weer afhankelijk van de materiaalsoort van je stuur enzo.....

6. ik heb die op pspkidzzz gepakt en daarna ben ik zelf wat gaan surfen op het net. Maar precies hetzelfde.
    Ook heb ik de dll bestandjes voor Vista erop staan.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik wil ook fietsen met Rihanna maar ik moet eerst weten of bij onze fietsen uberhaupt een voorzitje op mag...wij hebben allebei hybride fietsen

8. Herkenbaar. Je mist zoveel dan.
    Ik heb dat ook met een vriendin van mij. Eerst woonden ze hier en een paar jaar geleden zijn ze verhuisd naar het zuiden van het land en zien we elkaar nog maar een paar keer per jaar. Ook de zwangerschappen van Steijn en Mees had ik graag met haar willen delen (we kennen elkaar ook al vanf dat we 9 jaar oud waren), maar dat ging gewoon niet.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :(

Is trouwens de filter die ik in eerste instantie alleen onder PSP X aan de gang kreeg en naderhand deed ie het onder PSP XI ineens ook :rolleyes:.

En de patch heb je die al geprobeerd.....vind je ook wat over bij PSP Kidzzz, ik geloof in het filterhoekje....

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    aan het stuur mag het sowieso niet, maar idd alle voorzitjes worden tegenwoordig aan de stuurpen gemonteerd maar dat mag dus alleen als het een stalen of rvs stuurpen is en volgens mij is dat van mijn fiets wel en van mannetje niet....maar dat moet ik dus zeker weten
    want mannetje wil natuurlijk ook met Rihanna fietsen als trotsen papa zijnde

11. heb je al een zalfje bij de ha aangevraagd?

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Blehhhhhhh moet ik morgen ook mee aan de gang. :(

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :)

14. Ook geprobeerd, maar hij pakt hem niet: geeft aan dat het invalid is ofzo iets.
    Ik laat Miq vanavond maar is kijken. Hij is IT'er!
    Ik word er een beetje frustie van nu :)

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb ik het niet goed gedaan? :(

Ff checken.

16. Zo saaaiiii :D
    Morgen heb ik weer een vergadering met de directie er nu bij...pffff...mag ik daar vanaf woensdag weer mee bezig.

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ze staat er toch ook op? :rolleyes:

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O wat goed zeg dat ze even heeft gestaan. :D

Jammer dat mannetje iedere keer op die manier een steek onder water geeft. :evil:

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nooit van gehoord. :)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0