Nee nog niet, was pas sinds gister....en nu is er met zijn oogjes weer niks aan de hand lijkt het wel ....maar even aankijken en anders bel ik idd de HA weer even.
Wat een knuffeltje al niet kan doen zeg. Heb je een back up knuffeltje voor als deze ooit zoek mocht raken?
Absoluut Maar ik juich nog niet te vroeg, want hij heeft weleens vaker dat hij een paar nachten redelijk slaapt en dat het dan weer mis is. Maar een hele nacht doorslapen was al tijden niet gebeurt en nu al 3 keer in een week. Volgens mij komt het dus echt door het weer...
Tijd gaat echt hard. Heb het idee met Karsten dat het met hem nog sneller gaat dan met Sven ene Maarit toen. Komt misschien ook omdat het een stuk drukker is met 3 kids.
Goedemorgen! Helemaal niks terug gelezen want was hier een druk weekend. Zaterdag roeland zijn verjaardag gevierd en gisteren de 50ste verjaardag van zijn tante. Julian heeft zich netjes gedragen en zaterdag dus lekker geslapen toen de visite er was en gisteren ook het grootste gedeelte, alleen toen hij wakker werd en we in de kamer kwamen met al die mensen vond hij het toch niet zo leuk. Vanacht heeft hij ook weer lekker geslapen van acht tot acht dus dat doet hij super! Hier nog wat gebeurt?
Fijn dat Julian zich netjes gedragen heeft . En dat binnenkomen terwijl de kamer vol zit......daar heeft Rick vaak nog moeite mee.....als we ergens komen en het is er al druk, dan wil ie helemaal niks (zelfs zijn jas niet uitdoen )....komen we ergens en is er verder nog niemand, dan is het meestal geen probleem .
nou ik ga voor de honderdduizendste keer maar weer eens een paar snotneuzen poetsen en wat in het huis doen . Tot later!
omdat we geen box op zolder hebben staan, laat ik haar op zolder in het campingbedje spelen.. esmée slaapt op de buik, dus niet veel last met knuffels op haar gezichtje. ze gaat er meestal bovenop liggen, maar vannacht dus niet...