Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ML had er 1 ! LIEF! ! !

2. Wat ik me afvroeg he, zouden buikslapers sneller kruipen dan rugslapers?
    Zullen we eens een lijstje maken?

Rugslaper:
    Wessel, kruipt nog niet
    Rihanna, kruipt niet
    Karsten, kruipt niet

buikslaper:
    Mayron, kruipt wel
    Joost: kruipt niet
    Esmée, kruipt niet, teigert wel vanaf 5 maand

3. ik heb hem uit dit lesje gehaald.. gegoogled:

http://www.jumbo-psp.com/Tutorials/Lesj ... -frame.htm

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nou echt erover beginnen was het niet, het was meer zo'n loze opmerking van hem had ik het idee....
    als ik hem gevraagd had of hij nou wel een tweede wilde hebben had ie denk ik toch nee gezegd

5. Hybride met een naafversnelling
    Een naafversnelling houdt in dat de fiets een dichte kettingkast heeft.
    Deze fiets is compleet opgebouwd met o.a. spatborden, bagagedrager, verlichting, standaard en slot. Zij heeft maximaal 7 versnellingen en is ideaal om het hele jaar door mee te fietsen onder alle weersomstandigheden. Deze fiets heeft een comfortabele zit en vergt een minimum aan onderhoud. Is geschikt als sportieve alledag fiets of als makkelijke recreatie fiets. Er passen zelfs kinderzitjes en tassen op.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    mooi zo!

7. denk het wel hoor, maar toen had jij het nog niet gelezen.. snap je? (ik dacht, ik help je ff.. wist niet of je terug ging lezen...)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dankje maar dit kan natuurlijk ook gelden voor een zitje achterop en ik wil Rihanna graag voorop hebben

9. portieve (hybride)fietsen zijn lichtgewicht vrijetijdsfietsen, comfortabel, sportief en lichtlopend voor korte of langere recreatieve tochten.
    Deze fietsen hebben een frame van hoogwaardig staal of aluminium, een open kettingkast met derailleur waardoor de fiets 21 of zelfs nog meer versnellingen heeft, een gelzadel, een automatisch werkend achterlicht (blijft branden als u even stopt!), eventueel verende zadelpen en verende voorvork en een verstelbare stuurpen voor de ideale zithouding.
    De damesfietsen zijn zowel leverbaar met een hoge sportieve instap, als ook met een comfortabele lage instap, ideaal als u bijvoorbeeld een kinderzitje voorop uw fiets wilt monteren.

10. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Nou ik hoop dat je gelijk hebt...want de stuurpen van mijn fiets is anders als die van mannetje :(

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Senn, je mag ons wel met 3 op de lijst zetten onder voorbehoud voor de meeting!

Wat moeten we dan trouwens mee nemen want zie nog niet zoveel staan. Misschien handig om te weten wat iedereen drinkt dan kunnen we daar misschien wel iets van meenemen.

12. Zo, Esmée slaapt ff. Ik rol ook bijna om van de slaap, dus ik ga ook ff naar bed! toedels!

13. Oh ja, nog ff snel..

Gister verteld een vriendin van me dat zij ook zwanger is. Is 4 weken later dan mij uitgeteld en het is haar 1e.
    Bij Esmée hadden we al gegrapt: volgende keer zijn we samen zwanger.. Haha.. Maar het is voor ons allebei heel onverwacht vroeg :D

Net kraamzorg geregeld! ! !

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    slaap lekker

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wat leuk zeg!

je bent mooi op tijd met de kraamzorg !

16. Leuk :)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wat las ik zo gauw tussendoor? gaan jullie kijken naar een huisje in Boekelo?
    waar precies?

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente

Share This Page