dames, ik begin mij een beetje zorgen te maken om de eisprong die ik vorige week gevoeld heb... ben de laatste dagen erg moe, slaap de hele avond en zo gauw ik in bed lig gewoon doorslapen tot de volgende ochtend ben misselijk en begin koffie steeds minder lekker te vinden..... volgende week maandag moet ik ongi worden toen ik zwanger van rihanna was toen deed ik donderdag al een test....zal ik dat deze keer ook doen?
wij willen ook wel graag verhuizen naar een 2 onder 1 kappertje maar we durven het nu niet aan om eerlijk te zijn
yep maar dat is juist het rare dat ik vorige week een eisprong heb gevoeld...die voelde ik nl altijd toen ik de pil niet slikte en die voelde ik dus vorige week
Wij vinden het ook eng hoor. Maar we huren nu nog steeds en daar willen we vanaf. En we kijken gewoon rond nu. En als we er echt weg van zijn proberen we het.
ik vind het een erg mooi huisje, alleen die hoogbouw aan de achterkant vind ik dan weer minder maar ja wie ben ik he
ja dat hebben we gelukkig niet Maar dan zou ik eerst mijn huis verkopen voor ik verder ga kijken maar veel huizen worden niet verkocht op het moment in deze stad.
dat zouden wij dan ook willen ja, gelukkig hebben wij een vrij standaard rijtjeswoning/hoekwoning die verkopen nog wel redelijk
ja daar heb je dan nog geluk mee, maar als je er dan midden in zit wordt het weer moeilijker te verkopen, hebben jullie wel garage ofzo erbij?
liefste wel....er staan hele mooie huizen aan de voortsweg maar die hebben voor ons weer een te kleine achtertuin
nee daarom willen we ook graag verhuizen, we willen een huisje met oprit en garage want wij hebben een zo groot parkeerprobleem...niet normaal meer
bij ons achter zijn ook allemaal rijtjes huizen en die hebben ook al zo'n parkeer probleem, een vriendin van me woont in een van die huizen, die kan haar auto savonds als ze terug komt van het werk niet eens voor de deur parkeren, omdat die gezinnen die gem 2-3 autos per gezin hebben dr eentje voor dr deur geparkeerd hebben