nee maar ja daar heb je achteraf helaas niks meer aan nou ja volgende huis wordt er eentje met een oprit en dan gaan we er echt wel beter opletten
Dit is de beste tijd om als huurder een huis te kopen Binnenkant van het huis ziet er mooi uit buitenkant vind ik niet zo, maar als jullie dat maar wel vinden
Duitslans is lekker goedkoop met huizen he Heb je weleens in onze wijk gekeken? Daar staan huizen, Kanonne zeg
Goedemiddag, Alweer een tijdje geleden dat ik er ben geweest, maar heb nu eventjes tijd om weer mee te kletsen. Zag wat foto's voorbij komen van iemands huisje: mooi hoor! En ik kwam een kast van een huis tegen. Dat is echt niet duur voor zo'n huis. Waar ik woon zijn de huizenprijzen gelukkig ook nog redelijk laag, dus ik mag niet zeuren .
Ja erg he. Hier in kloosterveen is het ook echt verschrikkelijk, kun je een tussenwoning met helemaal niks erbij kopen voor 200.000 ofzo. Alsof ik niks beters heb om mijn geld aan uit te geven
WOW, zo'n huis wil ik ook wel misschien moeten wij ook maar naar Duitsland moet je daar veel voor regelen eigenlijk (omdat je naar het buitenland gaat)?
Zal binnenkort trouwens eens foto's maken van Julian zijn slaapkamer en die hier spammen, is nu namelijk heel anders dan wat hij in ons oude huis had. Alleen de meubels zijn natuurlijk wel hetzelfde
Nope, je woont daar betaald daar alles voor je huis e.d. en je belasting betaal je in nederland omdat je hier werkt. Enige is dat je ook een auto moet kopen met duits nummerplaat maar dat is pas met een jaar ofzo en dan kun je ook je eigen auto om laten zetten. Verder zijn de huizen er goedkoper en de rest is ongeveer hetzelfde, sommig dingen zijn goedkoper andere weer duurder.
leuk die muur! en dat je zo naar te tuin kijkt, ik heb als het goed is foto's van ons huis op hyves staan heb ze niet meer op de computer, heb ik ooit eens op cd gezet voor te bewaren
Het is eigenlijk hetzelfde als verhuizen binnen nederland alleen dan in een andere taal. Hypotheek kan wat lastiger zijn maar je hebt ook nederlandse instellingen die een hypotheek verstrekken voor duitsland.