Ik zit hier ook met een mopperkontje, hij wilde vannacht en vanmorgen alleen maar heel dicht bij mama zijn
Ik zou ook wel heel wat anders willen, maar wat? En ik kom niet uit die buurt oftwel alles wat buiten Noord Holland ligt is uit mijn buurt
Als je echt iets aparts wil..Kinky Kappers in Rotterdam. Meta (travastiet uit GTST) werkt daar ook gewaagd maar zeker een goede kapsalon. Je kan ook minder extreme kapsels laten aanmeten, maar ze zijn wel goed als je iets met verschillende kleurtinten of apart geknipt wil worden. Ik ga naar Frame Kapsalon, niet echt goedkoop maar een hele goede kapper! Ze hebben mij van blond in 1x naar cacao-bruin geverfd en dat lukt de meeste kapsalons niet. En nu na haast 3 wkn komt het blond er nog steeds niet doorheen (waar ik bang voor was!)
Shame on you! Haha lekker toch, als je weer aan het werk moet kun je wel weer genoeg stressen. Bedenk me net dat ik nog nooit samen met Roan heb gedouched Maar als straks de badkamer af is gaan we heerlijk samen in bad
Dank jullie wel..! ach twee zieken mannen in huis..DRAMA En dan kan je zelf ook maar door één oog kijken en loop je met zakdoekjes rond hahaha geweldig Ja hoop dat Nilo buiten schot blijft, maar goed..kan hem niet weghouden want nu is iedereen in huis ziekjes..
In onze huidige badkamer is het altijd helemaal nat! Als je onder de douche staat sta je nog net niet met je buik tegen de wasbak Vandaar dat ik zo blij ben met onze verbouwing
ben weer terug van het cb en alles was helemaal goed! Julian weegt nu 4050gram en was niet helemaal uitgerekt 53,5 cm dus hij groeit netjes. Zat met zijn hoofdomtrek precies op het gemiddelde dus dat was ook goed. Wel kreeg ik lichte commentaar omdat wij julian op 5 voedingen hebben, ze hebben het liefst dat wij weer terug gaan naar 6 voedingen maar dan laat hij bij elke fles wat staan dus dat doen we maar niet. We gaan wel de fles opvoeren naar 160cc per keer om te kijken hoe hij het dan doet. Ga hem nu weer uit bed halen en de fles geven want hij is weer wakker!
sow wat hebben jullie weer veel bijgekletst zeg, hier een redelijke nacht gehad, mika heeft gister geslapen van 5 uur smiddags tot 1 uur snachts, qua aantal uren heerlijk maar liever dat ie dat snachts doet, toen kwam ie om half 6 weer heeft ie maar 50 gedronken aangezien hij weer in slaap viel en toen kwam ie om 8 uur weer, heeft ie om 9 zijn flesje gehad en nu ligt ie weer lekker te slapen, heb al visite gehad: mijn schoonmoeder, moet zeggen dat het best gezellig was. vanmiddag komt mijn moeder nog, denk niet dat ik veel online ben vandaag, ga zo nog even terug lezen.