Is goed. Kan me ook wel voorstellen hoor als je van zo ver moet komen. Er komt vast nog wel eens een meeting.
Oh dat beloofd nog wat haha. Kan geen normale foto meer van haar nemen, overal steekt ze haar tong op uit hihi
Alles. Eigenlijk wil ik alleen weten in welk kopje ik wat moet neerzetten. Bijv. Hij heeft kosten gemaakt voor zijn bedrijf. De BTW mag je aftrekken bij de omzetbelasting maar waar vul je de rest in bij de inkomsten belasting. Heel lief dat Pat zoveel op papier gezet heeft voor ons maar nu snap ik er nog minder van.
Groot gelijk want dat kan je op de ochtend zelf pas te horen krijgen dat je moet invallen. Je zal maar net geen oppas hebben. Maar raar hoor dat ze er dat niet gelijk bij zeiden dat het om de uren op de woensdagmorgen ging. Dan had je ook niet hoeven solliciteren.
Dan lees ik het wel een keer. Normaal ben ik vrij op vrijdag maar Niels moet woensdag werken dus dan ben ik thuis.
ja dat wisten ze toen nog niet omdat ze eerst moesten kijken welke dag het beste uitkwam. zei al had maar gebeld had ik geen oppas hoeven te regelen
Even gecheckt en dat hadden we ook gedaan. Ga het nog weleens proberen. Als ik zo'n glitter moet maken, dan moet ik 2x een nieuwe rasterlaag openen. Maar als ik dat doe zie ik hem rechts in dat vakje wel staan, maar niet in het scherm ook niet als ik erop klik of zo. Hoe krijg ik dat in het scherm?
Even gecheckt en dat hadden we ook gedaan. Ga het nog weleens proberen. Als ik zo'n glitter moet maken, dan moet ik 2x een nieuwe rasterlaag openen. Maar als ik dat doe zie ik hem rechts in dat vakje wel staan, maar niet in het scherm ook niet als ik erop klik of zo. Hoe krijg ik dat in het scherm?