Ben ook wel eens in een andere dierentuin geweest maar meestal zijn de hokjes inderdaad veel kleiner als die in emmen daar hebben de dieren toch wel veel plek. Het is inderdaad heel zielig als je er over nadenkt maar vind het toch altijd fijn om heen te gaan
Dat geloof ik graag maar zoals ik ook al tegen Liesje zei is het puur de afstand ivm met familie dat dan zo ver weg woont. Vind het nu af en toe al lastig dat mijn moeder een klein uurtje rijden hier vandaan woont. Sinds die CVA van vorige jaar is ze toch nooit meer helemaal de oude geworden.
Ja ik vind het ook leuk, om alle gezichten nu eens te zien en de stemmen erbij te horen. Maar vind het ook eng hoor
Emmen is gelukkig ruim opgezet. Alleen wel erg uit elkaar als je van de pinguins naar het grote park wilt gaan.
Daarom zou ik dus ook niet weg kunnen uit het noorden, al mijn familie woont hier! WAt houd precies een CVA in?
haah ja maar ze zitten in een gedeelte waarvoor je eerst door het centrum moet, dan ben ik ondertussen alweer afgeleid door alle winkels.. en vervolgens kom ik er achter dat ik ze dus niet gezien heb, als ik al weer thuis ben
Temp blijft ook maar oplopen.....van 38.1 vanochtend, naar 38.5 tussen de middag naar 38.8 net . En zijn oog;eden en de ruimte onder zijn ogen (zijn "wallen" , die hij nu trouwens ook wel een beetje heeft ) is ook helemaal rood....dus die holtes zijn echt goed ontstoken .
zie je niet. rasterlaag zit er overheen en zie je pas als je de actie hebt gedaan die je moet doen. Komt allemaal goed
Ahhhhhh arm mannetje. Ik hoop echt dat hij snel weer opknapt. Gelukkig is het vies weer dus mist hij er ook niets aan.
Dat wel want het was "maar" een lichte beroerte. Ze woon nu wel in een seniorenflat en heeft extra hulp in huis.
Maar jij begon al over "loon" terwijl een zzp'er geen loon kent . Die maakt namelijk omzet.....hij moet ook een balans en verlies- en winstrekening en zo maken als zzp'er. Maar ik zal bovenstaande nog eens aan 'm voorleggen .