Hoe zuidelijker vanaf mij hoe kleiner de kans dat ze komt denk ik. Maar ik kom wel hoor al verhuis je naar Frankrijk.
Hij krijgt geld van zijn opdrachtgevers voor gedane arbeid waar hij voor was ingehuurd. Winst heeft hij sowieso niet want als alle kosten eraf zijn houdt hij geen cent over volgens mij. Pfffffff ik moet nog veel leren.
op zich is dat dan wel 'positief' ( als je al van positief kunt spreken in zo'n situatie maar weet geen andere omschrijving) maar wel erg vervelend dat je dan zo 'ver 'weg woont
Hoi Naomi hoe is het bij jullie? Geen zieken hoop ik (altijd als ik er naar vraag is er wel iemand ziek bij jullie thuis).
Gewoon om iedereen te zien en straks klikt het allemaal niet in het echt ofzo (ben niet zo'n held in grote groepen ) Ik zie vaak teveel beren op de weg. Is sinds Miq wel een stuk minder geworden, die is zo relaxed Stom he?
Kan ik me voorstellen hoor. Ik wil hier ook niet weg. Mijn ouders wonen hier. Mijn vader moet trouwens weer het ziekenhuis in donderdag. Kan me niet herinneren of ik dat alweer gemeld had. maar ze hebben een paar weken geleden weer poliepen gevonden in zijn blaas Zijn een jaar weggeweest.