Ik zal Niels er morgen opdracht voor geven dat hij Pat even mailt. Zeg maar tegen hem dat ik/ Niels het erg op prijs stellen.
Dat zal ik doen . (hou er wel rekening mee dat ie soms geïrriteerder kan reageren dan dat ie bedoelt , maar ik geloof dat dat inmiddels geen nieuws meer is 8))
Jammer hè. Moest gelijk aan die fan denken die van het weekend op de t.v. was. Zal ze gehuild hebben omdat ze uit elkaar gaan?
Niesje is nog niet zeker. Veraatje komt niet. Anno heb ik nog geen reactie. Miss Sil heeft de mail nog niet geopend.
Ik heb laatst van marktplaats een onooglijk bureautje voor 20 euro gehaald en die geverfd en opgeknapt, hij is best wel leuk geworden haha... Maar je moet ervan houden natuurlijk...
haha echt wennen doe ik er ook nooit aan maar anders moet ik alleen eten en dat vind ik zo ongezellig
't is maar dat je het weet.....niet dat ik m'n eigen echtgenoot af wil vallen hoor .....maar hij is wat hij zelf noemt recht voor zijn raap (maar soms komt het nog al l*llig zijn strot uit zeg maar ).
Het is tijd dat ik ga afsluiten. Woensdag ben ik er weer want moet vrijdag werken omdat Niels woensdag moet werken dus dan kan ik weer lekker kletsen. Misschien tot morgen maar dat hangt er even vanaf hoe het hier loopt en hoeveel puf ik nog heb. Wessel en Nilo alvast een hele fijne 9e vermaanddag! Goh alweer 9 maanden. Ik heb het vrijdag met Karsten en Niels loopt me nu ook al in te wrijven van dan ben je ontzwangert dus geen excuses meer door het op de hormonen te gooien. Lieve meiden fijne avond nog en voor straks weltrusten.
sterkte ermee... Ben echt blij dat dat me al een week bespaard is gebleven, hoop echt dat die antroposofische medicijnen ook wat voor jou kids doen...