Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja hoor, zijn gangetje! Indi groeit lekker door, ik ben lekker druk duss...

Oh ik heb verder nog niet bijgelezen ofzo hoor dames. Meost naar school vanavond maar het laatste uur viel uit dus vandaar dat ik nog ff online kom :p

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou heb eigenlijk niet zoveel te melden haha...

3. monkeylove

Hoelang is Indy nu?

4. kwebbels

Oh leuk zeg! Ik moet zeggen dat dat niet voor mij in de wieg is gelegd hoor :oops:

5. monkeylove

Ik las vanmiddag dat ze al in matje 86 zit?

6. kwebbels

Nog 10!

Wat een mooie foto van Michelle zeg!

7. monkeylove

8. kwebbels

Op 2 maart was ze 75 cm en 10 kilo! :confused:

9. monkeylove

Jah ze begint al egt ouder te worden, niet meer van die dikke zwarte randen om dr ogen enzow haha...
    Ik zei altijd al, ooit groei je over die te dikke make uplaag manie heen... En gelukkig zit ze nu op dat punt :)

10. kwebbels

Ja maatja 86 ja..Broekjes wel nog 74/80 hoor. Maar rompers nu al 86/92 zeg maar. Die zitten nog wel een beetje los hoor maar een maat kleiner ging gewoon te strak zitten! Hoop nu wel dat ze ff wat langer deze maat houd hoor want vind het zo jammer dat het zo snel te klein is allemaal :(

11. monkeylove

12. kwebbels

13. kwebbels

Ja inderdaad :) Ach dat is een fase he :rolleyes:

14. monkeylove

'

Jah heb m vandeweek helemaal opnieuw in de verf gezet, mooi glansje erdoor haha...
    Ik hou hem nu ook erg minimalistisch. Er staat een buddha op en 3 kaarsjes en een oud kruis uit portugal :p

15. kwebbels

Ik moet zeggen dat ik er geen geduld voor heb. Een maand terug een kozijn geverfd, nou na 3 min was ik het al zat :( :oops:

16. monkeylove

Morgen ga ik trouwens nieuwe gordjntjes halen :D
    Bij de Kwantum hebben ze vip-avond alles 15% korting.
    En ik heb ook nog een kortingskaart kunnen regelen dus nog eens 15% korting en wil nieuwe gordijnen in de huiskamer en de keuken hebben, scheelt toch weer...

17. monkeylove

Jah ik normaal ook amar ik had vorige week een verftic :(

Het begon bij het bureautje wat ik haalde, dat was zo onooglijk dat ik er meteen een laag verf overheen heb gegooid (had je m gezien? Heb m eerder gepost) Toen was het dressoir aan de beurt, toen een tafeltje, toen de kozijnen :( hahahaha

18. kwebbels

Ja dat scheelt zeker! Hier moet ik ook nog eens nieuwe gordijnen hebben voor in de huiskamer..Ik heb ze 1 keer gewassen maar niet goed...En nu zijn ze te kort :(

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmmm, dat had ik moeten weten zeg. Heb net vorige week een vloerkleed gekocht bij kwantum.
    Wat een schitterend dressoir trouwens

20. monkeylove

Jah en daar blijf je ej dan aan irriteren, nou jah, morgen in elk geval 15% korting en anders heb je op internet nog altijd wel goeie aanbiedingen...

Deel Deze Pagina