ze lijkt sprekend op jou (volgens mij hebben jullie allebei dezelfde poses op foto's of niet zo met dat mondje... bedoel het niet verkeerd hoor! maar viel me op
tuurlik kennen we je nog jammer dat je er zo weinig bent, maar zoals ik lees heb je gewoon andere dingen aan je hoofd. dus eigenlijk toch heel logisch dat heeft nou eenmaal prioriteit hoor. wel mooi dat ivy het zo goed doet en ze heeft ook al 2 tandjes.
he sann, wat minder van je man zeg. hopelijk is het niets ernstigs ofzo? hopen dat ie dan weer snel beter wordt. super dat het met ivy goed gaat. geniet er maar lekker van
ach lieverd dikke knuffel voor jou. Kunnen jullie Sem niet is even een nachtje uit besteden aan opa en oma? In het weekend. Kunnen jullie lekker uitslapen en even bijtanken. Maar wat wil hij dan? heeft hij honger? Vieze luier? Hij komt nu wel op een leeftijd dat hij in de gaten krijgt van: oh wacht ff als ik huil komt er iemand! :-k Misschien overdag hem korter laten slapen? En dan 's nachts alleen de speen terug doen en weer weggaan (en dat volhouden en niet toegeven). Lichten uit laten! (ja ik roep ook maar wat, maar bij Mees heeft dat wel geholpen, die was na die erge buikgriep ook zijn ritme kwijt en toen hebben we het ook zo aangepakt en dat werkte)
meid toch hoop dat je hierna nog ff lekker hebt kunnen slapen. kun/wil je hem niet een nachtje uit logeren doen zodat je lekker bij kunt tanken (al is het maar 1 nacht) ?
herkenbaar, Mayron heeft ook de afgelopen MAANDEN niet goed geslapen. Ik sleepte me de dag door, smeekte m of ie ALSTJEBLIEFT wou gaan slapen. Gelukkig was het vannacht 5 uur pas. Misschien kan je hem een nachtje wegbrengen zodat je in elk geval kan bijtanken. Weet niet of ie al brood eet, maar toen mayron brood ging eten werd het al ietsje beter met slapen. Als ik wat voor je kan doen, mahjah, we wonen zo ver van elkaar vandaan...
en als je hem pap geeft dan? vult meestal ook wat meer, of wat rijstebloem door de fles? ik weet het ook niet. volgens mij is mika er een vaste prik van aant maken om na de eerste fles flink te gaan poepen. elke morgen sinds vorige week doet ie dat al . ja nou hij hoeft het maar gedaan te hebben he
honger was het niet had een fles gemaakt wilde hij niet hebben.. vieze luier was het ook niet.. Ik heb geen idee wat het is.. En overdag slaapt hij ook maar weinig tot niets smiddags een uurtje.. Later ook nog weer s een klei urtje.. tegen een uur of 4.. volgns mij gaat hij van de ene sprong in de andere kan dat?