Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

brood krijgt hij idd al.. de laatste 2 nachten was het steeds speenmomentjes.. maar dit was echt drama..
    uit logeren vind ik nog erg moelij :oops: k.. hebben het 1x gedaan

2. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Krijgt ook ook al rijstebloem erdoor..
    Ik weet het ook niet meer..
    En als je hem dan 's morgens weer aankijkt heeft hij van die twinkelende oogjes.. SMELT

Maar goed de nachten vind k niet leuk meer..

3. pfff meid sterkte, dikke knuf!

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Als ik jou was zou ik hem om 23.00 uur wakker maken voor een fles! En kijken of hij het niet te koud heeft in bed.
    Hier hebben wij ook een paar nachten gehad hoor dat hij gewoon anderhalf uur wakker was :confused: volgens mij was dat echt een sprongetje.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah vind het ook moeilijk hoor, maar soms moet je wel. Beter voor jezelf en voor die kleine...

Gewoon doen. Mayron is nu 3x uit logeren geweest bij Yaron zijn moeder en ik heb echt heeeerlijk kunnen slapen en kon er echt weer ff tegenaan...

6. hoe is t hier, ben echt lang niet geweest.... :oops:

7. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Wakker maak ik hem ook maar hij weigert en begint dan te huilen.. :cry:
    En ik bn nu al twee weken weer met kruiken begonnen.. Daar ging het wel wat beter van.. "s avonds slaapt hij gelukkig wel weer goed!

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Meiden heb verder niet bijgelezen :oops:
    Heb de puf ook niet..

Misschien zaterdagavond maar uit logeren.. Moeten toch op verjaardag..
    Zal mijn ouders s vragen..

Hoe gaat het verder met iederee?

Zag in quotes dat Sann haar man al sinds jan in de ziektewet zit?
    Jeetje Sterkte hoor meid!

Mooie foto's van ML voorbij zien komen!

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

ik ga gelijk beginnen met klagen, grrrrrrrrr
    gisteravond begon het al met toen Rihanna nog geen 5 minuten op bed lag en dus net stil was, begon de buurman in de muur te slijpen met als gevolg een superkrijspartij en mevrouw was af en aan aan het krijsen
    tegen half 9 zei mannetje van of je gaat naar boven of je zet de babyfoon uit....:evil: :evil: dus ik zeg hem van jij kunt ook wel naar boven gaan
    even Rihanna uit bed gehaald en rustig laten worden en tegen kwart voor 9 sliep ze
    later ging mannetje de honden uitlaten en toen ie terugkwam was ie pissig dat ik de deur niet had open gedaan voor hem omdat het regende/sneeuwde
    nou sorry ik kan ook niet ruiken wanneer hij weer terug is...grrrrrrrrrrr
    en tot slot vanmorgen na het honden uitlaten moest ie het autostoeltje nog uit zijn auto halen....hij pissig omdat ik er gisteravond niet aan gedacht heb....
    hij dus ook niet, moet ik dan alles doen en overal aan denken?
    en vanmorgen kreeg ik van schoonmoe ook nog gelijk dat hij de laatste tijd zo chaggie was :(

zo dit was mijn klaagzang.... sorry :oops:

10. Je mag er nu ook wel bambix (voor 8 maanden) door doen hoor, dat vult meer ;)

11. Och meis, dikke knuffel voor jou!

Misschien moeten jullie Rihanna ff een avondje naar je ouders brengen en is ff met zijn tweetjes wat gaan eten in de stad (er zit nu een errug goede argentijn in de Walstraat) en daarna naar de film!
    Weer is even wat samen doen en bijpraten :)

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    misschien wel een goed idee maar zoals hij nu is heb ik daar dus absoluut geen behoefte aan :x
    maar ik zal je tip van de argentijn onthouden!

zijn jullie nou gisteren wezen kijken naar het huis? (sorry ik weet het even niet meer)

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

hahaha dat je schoonmoeder het ook zegt maakt toch wel heel veel goed of niet dan.

14. Ja het was erg leuk. Zucht.. moeilijk moeilijk!
    Mooi huis, woonkamer wat kleiner dan we nu hebben (maar we zijn ook verwend wat de woonkamer betreft), maar 3 ruime slaapkamer, en een mega zolder.
    Tuin niet te groot, maar groot genoeg voor wat wij er mee willen. ;)
    Denk dat we vrijdag nog een keertje gaan kijken. Dan is open huis.

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo heb net dus ff dat fans topic gelezen
    gaat ff hard tegen hard

16. is dat dat over k3??

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat was wel erg apart ja

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lastig hoor....idd dan nog maar een keertje kijken en dan eens zien hoe je er dan tegenover staat!

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dat gaat niet echt lekker tussen jullie zo. alsof alles alleen op jou neerkomt zo lijkt het wel

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Hier een redelijke nacht gehad, om half 2 begon Julian te brullen. Aangezien we 2 logee's in huis hadden heb ik hem uit bed gehaald en bij ons in bed gelegd. Nou na mij een half uur te hebben mishandeld is hij in slaap gevallen en ik ook. Rond half zes werd ik wakker en heb hem toen weer in zijn eigen bed gelegd waar hij door heeft geslapen tot acht uur. Hoop dat hij vanacht wel gewoon doorslaapt, weet wel dat hij als hij niet blijft slapen wel gewoon in zijn eigen bed blijft liggen. Straks weer even naar hoogeveen kijken voor een autostoel want gisteren waren ze dus heel handig dicht :rolleyes: :( Ga nu weer even dvd van sesamstraat kijken met Julian.

Deel Deze Pagina