Jou gelijk? wauw.. dat is een wonder... (dan is je man dus echt super chagga.. als zelf zn moeder het al ziet)
ff snel tussendoor: krijgen net bericht van de belasting.. we moeten ws over de 700 euro terugbetalen! en dat terwijl we vorig jaar een woning hebben gekocht! dit is toch bijna onmogelijk? christian haalt de papieren nu op. we gaan straks eens ff kijken..
stelletje mallooten.. lekker dan, ah valt vast wel wat mee, mijn ervaring is, dat ze eerst geld willen, vervolgens vraag je uitstel, en schrijf je een brief, hoor je niks meer (ik zou namelijk ergens in jan wat moeten hebben gehoord ofzo) en krijg je op het laatst geld toe..
Das wel heel vreemd, je krijgt altijd zoveel terug als je een huis hebt gekocht dat het haast niet mogelijk is dat je geld moet terugbetalen.
toen wij ons huis gekocht hadden kregen we het jaar erop bijna 4000 euro terug....dus het lijkt me ook niet helemaal goed hoor
erg rustig weer hier heb er een beetje de balen in mijn psp werkt niet mee of die loopt zelf vast of hijvertraagt de hele comp zo dat daar weer een vastloper volgt. en anders heb ik d volgende problemen; wou een potlood-schets les maken maar krijg alles voor elkaar, maar op de een of andere manier heb ik een heeeeeeeeeeeeel ander soort resultaat. dus had van die site de balen al, de 2e site hoefde ik daarom ook al niet te doen want daar loop ik eigenlijk altijd vast op filters (terwijl ik dat op de andere 2 sites niet heb, raar hè) en bij kidzzz wil ik eerst mijn naamplaatje hebben en daar ben ik weer even te inspiratieloos voor. kortom ik zit mezelf in de weg
geen idee hij heeft gister nergens last van gehad en ineens had ie hoge koorts hij heeft wel goed geslapen en heeft nu 38,3
Sterker nog: ik ga dadelijk even met 'm naar de HA . Heb net toch maar effe gebeld, want ik blijf aan het neus poetsen en oogjes schoonmaken . En ik wil niet dat het van kwaad tot erger wordt en de assistente zei als het langer als 3 dagen duurt laten we meestal de HA even ernaar kijken....nu is vandaag de 3e dag (wat zijn oogjes betreft), maar anders moet ik morgen naar de ass. in opleiding en daar had ik niet zo'n zin in (heb liever m'n eigen HA ).....
dat zou het mooiste zijn geweest.. maar we weten waar de fout ligt. we hebben vorig jaar teveel geld van de belasting teruggekregen over het hele jaar om de hypotheek last laag te houden. dit is een foute berekening van onze hypotheekadviseur. we hebben toen al veel problemen met hem gehad. schepte alles rooskleuriger dan het was en toen hebben we een ander contactpersoon gekregen. maar nu blijkt dus dat we zo'n 2500 teveel hebben gekregen, maar door de rest wat we anders terug zouden krijgen is het een beetje teruggetrokken naar 750 euro. maar hier ben ik nog niet klaar mee. dit is de zoveelste financiële fout die hij bij ons heeft gemaakt