Jeetje wat hard gezegd van die oktobermama zeg..Sorry maar mijn vingers beginnen hier te kriebelen om erop te reageren Maar doe het maar niet..
Zo zat mijn zus nog een beetje in de zeik te nemen Die komt morgen oppassen voor het eerst. Dus ik bel haar net om wat dingetjes door te nemen zegt ze ''Vind Indi het wel leuk dat ik kom dan?'' Dus ik zeg tegen haar ''Nee ze zei me net van niet!'' dus het is echt heeel lang stil..... En toen vroeg ze ook nog ''Ja ik mag wel met haar gaan wandelen toch?'' Dus ik zeg ''nouuuu ik heb dat eigenlijk liever niet, beter om de hele dag binnen te blijven!'' Dus zij weer: ''écht?!?'' Dus toen zei ik maar dat het een grapje was anders had ze het nog gelooft ook Had ze morgen de hele dag binnen gezeten(daar zie ik haar wel voor aan)
Meiden ik ben te moe om te komen kletsen. Heb weer een aanvaring gehad met Maarit en zie het even niet meer zitten. Op het kdv heeft ze 2x in haar broek geplast en thuis ook nog een keer. Ik heb haar zonder eten naar bed gegooid en heb de stickerkaart weggegooid want die maakt toch geen indruk. Ze doet niet eens moeite. Ik heb het er echt zo zat mee en dat moet maandag naar school voor het eerst. :x Zit nu gewoon te janken uit frustratie. Bij Maarit op de groep is vandaag een kindje van anderhalf onwel geworden. Leidsters hebben snel gehandeld en ze is per ambu naar het ziekenhuis vervoerd. Moeders was gelukkig in het dorp dus ook snel aanwezig in het ziekenhuis. De kinderen op de groep hebben er gelukkig niets van meegekregen want Maarit kon er niets over vertellen. Heb verder lekker gewerkt en ga nu even journaal kijken want het is weer goed mis in de maatschappij. Fijne avond nog allemaal en ik spreek jullie morgen.
Ik had daarvan idd voor Rick destijds de Oxxy-slofjes van suede.......ook toen hij groter werd tot hij echt dagelijks gewoon zijn schoenen aan had. Zootjes vond ik erg leuk maar had ik het probleem mee, dat die geen tussenmaten kennen en ik voor Rick er dus meestal niks mee kon .
troost je maud had vandaag ook weer een natte broek heb haar lekker in haar blote kont laten lopen en dat vnd ze niet leuk (op zijn zachst gezegd) maar voor jou is het wel frustrerender dan voor mij. jeetje hoe is het nu met dat kindje en wat was de oorzaak (zul je wel niet weten anders had je het wel verteld)
Sen dikke knuffel voor jouw! Beetje frustrerend zo natuurlijk! enne ik las over schoenen: Indi heeft eigenlijk altijd leren slofjes aan van prenatal en als we weg gaan hebben we leren schoentjes maat 21 (en die zitten goed, kan nog een vinger tussen het hakje en schoen zeg maar)
bij maud en morris had ik ook altijd oxxy, want de rest vond ik te duur en nu voor sam ben ik overstag (deels doordat ik niet de goede oxxy's zag staan en het eerste paar heeft mijn ma geheel betaald) dus sam heeft een beetje geluk, maar ja aan de andere kant ze krijgt ook veel afdankertjes en ze krijgt lang zo veel noppies en villa happ kleding niet als die andere 2
Onze Joost had zijn 1e paar van opa en oma gekregen met kerst, maar helaas zijn die al weer te klein (en toen waren ze nog veel te groot ). Weet niet goed wat ik nu zal doen....neig weer naar de oxxy omdat ik de klitteband-sluiting zo handig vind. Wat heeft Sam nu dan?
Ik las dat je naar de ha was geweest Ramoontje, ik kon alleen het vervolg erop niet vinden! Hoe is het gegaan?
die is bezig met haar 2e paar babypaws deze link is die van nu http://www.baby-slofje.nl/nl/baby-paws- ... bloem.html dit zijn haar eersten http://www.baby-slofje.nl/nl/baby-paws- ... ilver.html
Oh en Rick heeft ook een virusinfectie, bovenop zijn verkoudheid, en die is dus op zijn oogjes gaan zitten . En ook zijn beide oren waren rood (niet knal-rood, maar toch). Hij moet donderdag koortsvrij zijn en zijn oogjes moeten verbetering tonen anders moet ik vrijdag weer terug. Heb vooralsnog niks gekregen.