Jeetje, ik kan mij voorstellen dat je je down voelt, want ik denk ook dat die msn naam voor jou bedoeld is. Maar ik vind dat je er heel goed aan hebt gedaan door haar te zeggen wat jij vindt! En je hebt haar toch duidelijk laten merken dat zij je dierbaar is. Soms hebben mensen het echt nodig dat hun verteld wordt dat ze het verkeerd doen en wat zij doet met een getrouwde man dat kan echt niet (vind ik!). Maar ze zal wel heel verliefd zijn en begrijpt dan niet dat haar vriendin haar niet steunt. Liefde maakt blind en dan wil je geen negatieve dingen over je liefde horen. Ik hoop voor je dat ze bijdraait en dat jullie dit goed kunnen uitspreken. Een dikke knuf voor jou!
Nou haha.. Mayron was het hier niet mee eens. Die had zijn dag niet dus die was bloedsjaggie toen ie op de foto moest Maar jah zou ik ook zijn als ik in een mandje moest liggen
Senninha vertelde mij dat ze het aankleedkussen in d'r wasbak legde, en ik moet zeggen dit werkt beter dan op de grond! Maar ik ga niet daarna nog wassen als ik alleen ben, ik droog me meteen af terwijl hij in de wasbak ligt!
volgens mij had ik over dat verhaal heengelezen, maar vanaf hier ook een dikke knuf voor jou niesje.. kan me voorstellen dat het moeilijk is. ik had in jou geval hetzelfde gedaan..
Als het je best vriendin is moet je dat eerlijk kunnen zeggen vind ik. Kijk het is natuurlijk haar leven en dat van wat anderen wat ze aan het verzieken is, maar come on... Ze heeft denk ik moeite met de waarheid...
esmée vind het ook heeeeerlijk! geweldig.. echt van die tevreden geluidjes maken onder de douche en lachen.. lief hoor...
Jeetje meid, dat is ook vervelend! Maar goed jij hoort haar verhaal en heb daar een gevoel bij en ik vind best dat je die mag uitten! Dat zij het er niet mee eens is kan gebeuren maar zij kan jou mening best respecteren! Ik vind het ook moeilijk hoor om raakvlakken te vinden met mijn vriendin die wel een relatie heeft maar kindloos is... Soms denk ik dat ze gek word van mijn verhalen over mijn kinderen, maar ja misschien is dat mijn gevoel! Maar goed ik begrijp wel wat jij bedoeld met het "stroef" lopen van een vriendschap...
Maar je moet je verhaal toch ergens kwijt! Dan maar bij ons! Vervelend dat 't zo stroef loopt en nog vervelender dat ze dan -zonder jou een bericht te sturen- zoiets op MSN zet..... Lang leve de computer . Ik hoop dat je gauw wat van d'r hoort en dat jullie er over kunnen praten. Dikke knuffel!
Nee gewoon een weekendje quality time voor me gezinnetje! Me mannetje en ik leven laatste tijd best wel langs elkaar heen door de komst van Marcus en ons eigen bedrijfje waar hij het heel druk mee heeft...