Stoer hoor......Joost blijft echt niet staan, die heeft spaghetti-benen . Hij wil wel kruipen, maar gooit 1 beentje zeg maar een beetje opzij en gebruikt dan zijn voetje om zich af te zetten . Komt 'ie toch daar waar hij zijn wil .
en dat doet sam dan weer niet die rolt alleen tot aan daar waar ze zijn wil (dus ze komt de kamer wel door)
toen ik de allereerste keer op cb kwam wreef ze me het direct in zodat ik er die ontzwangeringsmaanden alvast aan kon wennen
Het is wel grappig om te zien.....want tegelijkertijd is het nog maar een stukje om door te duwen tot zitten zeg maar .
goedenavond! pfff ben ik eindelijk! wilde al eerder komen vandaag maar tis er niet van gekomen. Was vrij en moet morgen werken ipv andersom. Hoe is het hier?
eh ja dat ken ik... wil ook zo graag dat justin gaat kruipen of zitten maar hij heeft er nog weinig zin in hoor!!
hij is trouwens weer beter en eet als een bootwerker! alle flessen gaan schoon op, om 10 uur weer een fles erin gebracht en die gaat of leeg, of in de vorm van pap leeg. Ligt er maar net aan waar hij zin in heeft, fruit is hij nog niet zo weg van, helaas, maar brood! vandaag 1,5 boterham (en zat de rest ook uit mijn handen te kijken) en daarnaast dus nog beetje vers fruit, en vanavond had ik een 8 mnd potje gegeven maar dat vond hij niet zo, dus dan maar wat extra yghurt gegeven. Dussss wrs even een inhaalslag aan het maken! (dit gaat trouwens al vanaf zaterdag zo )
Oh nee hoor....maar vind het leuk om te zien omdat Rick dat dus allemaal niet gedaan heeft. Die trok zich aan zijn armpjes gewoon gelijk omhoog tot staan (met ong. 7 mnd) en ging daarna pas zitten en pas na het rond de meubels lopen ging meneer kruipen .
is er de laatste 70 pagina's nog iets spannends gebeurd? ga ze niet allemaal bijlezen hoor, dat red ik niet!
waren vandaag met isabella naar de dierentuin geweest was gelukkig toen we daar waren erg mooi weer dit is isabella met een hangbuikzwijn. die vond ze erg intressant http://i619.photobucket.com/albums/tt27 ... MG0981.jpg
70 is trouwens niet veel vanaf zaterdag....tis ook wel erg rustig de laatste tijd he? Iedereen is weer aan het werk enzo. Is AN of ML nog wel eens online? die heb ik al ff niet gezien/gesproken.
Ik weet niet wat het laatste nieuws is dat je hebt meegekregen..... Maar hier is het flinke ziekenboeg.....niet alleen Joost, maar ook Rick is flink ziek. Vandaag naar de HA geweest met 'm, hij heeft bovenop zijn verkoudheid ook nog een virusinfectie op de ogen en 2 rode oortjes. Donderdag moet 't beter gaan, anders moeten we vrijdag terugkomen (ik denk voor AB)......