Oké maar de weg van zit naar lig heeft ze al wel gevonden , en van zit naar staan is dan ook niet moeilijk meer, moet ze allen kracht in de armpjes hebben.....
ik probeerde al te zoeken waar ze stonden maar kon ze niet zo gauw vinden. ben ook beetje moe van sporten
volgens mij hebben de meeste baby's dat. justin is ook erg sterk in zijn benen, ook wel in armen eigenlijk want krijg niet zomaar iets uit zijn handen getrokken! maar die beentjes daar bonkt hij de hele box mee in elkaar en als zijn speelgoed ook trouwens, maar er op staan ho maar!! spaghettibenen net als joost!
Leuk hé.....Joost tijgert ook sinds kort......of nou ja....die maakt meer gebruik van zijn (plak)handjes
ga ff broodsmeren voor morgen en dan de laatste fles om +/- 22 uur. pff en dan 3 dagen werken achter elkaar....
ja maar het maar 1x. Mijn moeder kon vandaag niet dus gewisseld met morgen. Woensdag vrij is net even zo'n break midden in en dat is echt super lekker. Nou goed, nu ga ik echt anders is meneer straks al wakker terwijl ik nog niet zo ver ben Trusten en fijne avond (eh...andere volgorde natuurlijk: fijne avond en trusten!)
Daar ben ik het wel mee eens ben alleen altijd donderdag vrij ben dan wel blij dat ik nog 1 of 2 dagen moet. Jij ook nog een fijne avond en alvast weltrusten!