wanneer mag je trouwens van 3 naar 2 flessen gaan? Julian heeft namelijk veel liever brood dan de middagfles en dan heeft hij tegen 5 of 6 uur pas weer echt zin in wat. Hij krijgt nu wel bij zijn brood een kleine fles van 100cc maximaal. Als ik meer geef spuugt hij het weer uit en als ik het later aanbied gooit hij het weg
zo, ik ga slapen.. esmée presteert het weer om 's avonds hele avond wakker te zijn en ook weer 's nachts te komen. ik ben benieuwd wat vannacht brengt.. afgelopen nacht was bagger
Hier ook 1 die ineens heeft bedacht dat het 's nachts leuk is om wakker te zijn. Eerst was het 1x in de maand nu is het al 2 of 3x gebeurt Als hij nou overdag ook nog viel zou slapen zou ik het nog begrijpen maar dan slaapt hij ook misschien net 2 uurtjes als hij dat dus al red sterkte vanacht!
Het laatste wat ik weet is dat ze nog in het ziekenhuis waren. Ik hoor morgen wel op het kdv hoe het gaat met haar. Dan zal ik het je laten weten, goed?
Over dierentuin gesproken. Op 7 mei heeft Sven nog vakantie en alle andere kinderen van de BSO moeten naar school. Nu gaat er 1 leidster met Sven naar de dierentuin met de trein die dag. En het kost ons niets dat gaat uit het budget van de BSO. Leuk hè.