Ik ga even fruit maken voor Karsten dan kan ik daarna met hem gaan douchen, als Niels dan inmiddels een keer wakker is, en daarna kan Maarit in de tobbe.
En voor iedere ouder lag er ook netjes een briefje in het mandje waarin stond wat er gespeelt had die dag.
bij ons is het best wel vaak een zuiveltoetje, ontbijtkoekje, rozijnen en liga. vaak doen ze ook een klein kadootje bv een bellenblaas,stoepkrijt, vingerpopje, zandbakvormpje of een badfiguurtje.
ik heb voor morris zijn traktatie wat met psp gemaakt voor aan de traktatie maar weet nog niet welke ik zal doen. ik zal straks ff een vb laten zien van mijn traktatie en de crea's zal ik ff spammen zodat jullie me kunnen helpen welke ik moe doen, want remco hielp mij ook niet met een beslissing, want hij vond ze allemaal leuk
maud niet want boven hadden we geen wc dus daar stond het potje en daar ging ze dan ook vrijwillig op (en nog steeds)
Goedemorgen dames Wat hebben jullie al geschreven vandaag zeg ga ik niet allemaal bijlezen hoor Vanacht een redelijke nacht gehad, hij is alleen 1x een dikke half uur wakker geweest dat was wel minder . Maar goed, de rest heeft hij goed geslapen Vanmorgen gelijk een baal moment... Ik had gisteren ovenschotel gemaakt wat ook voor vandaag was. Ik laat het altijd afkoelen in de oven als het klaar is met oog op de katten ben ik het helemaal vergeten in de koelkast te zetten