als ik de pil niet slik voel ik altijd mijn eisprong, is bij mij een trekkerig gevoel met steken en vaag ongigevoel in de buik
Ja en nee...........................misschien kan ik een beter antwoord geven als het wel zo mocht zijn. Kijk we wilden toch eind dit jaar weer gaan proberen.................................. En als we het echt niet hadden gewild, dan hadden we een condoom moeten gebruiken, we kennen immers de consequenties. Ik geef het zo trouwens wel een negatieve draai. Ik bedoel meer: misschien ben ik straks wel blij als ik niet zwanger ben, of opgelucht beter gezegd. Maar als ik het wel ben, ben ik ook blij hoor!
Haha jah.. ah ik maak voor de rest alles zelf (oke.. soms eens groente uit blik/pot er door) maar die dingen, dat smaakt gewoon lekkerder uit pot, en ik weet zeker dat er geen kruiden enz door zitten die ze niet mag.. (al had ik laatst alleen sauzijsjes in huis, en die at ze ook op, zonder verdere krampen ed.. En de wentelteefjes net, gingen dr ook wel in..)
Staartjes zitten alleen nog wat scheef.. maar jah, oevening baart kunst (of kinderen ) Jullie maken het hier allemaal weer spannend.. Zou wel leuk zijn! 4x forum tante.. wat willen we nog meer!